Hagi inovează și în marketing: Fanii pot face turul virtual 3D al Academiei
Oficialii echipei Viitorul, deținută și condusă de Gheorghe Hagi, au lansat vineri o premieră în marketingul sportiv din România: vizitatorii site-ului pot face un tur virtual al Academiei Hagi.
Este pentru prima oară când un club de fotbal permite fanilor să viziteze, fie și virtual, locuri precum vestiarul echipei, terenul de fotbal, culoarul pe care intră jucătorii, dar și magazinul ori sala de trofee, după cum arată imaginile disponibile.
Inovația a fost lansată într-o conferință de presă, potrivit unui comunicat al clubului, și va fi urmată de alte proiecte de digitalizare, în colaborare cu o firmă IT.
Andreea Ogăraru, directorul de marketing al Viitorului, anunţă că fosta campioană a României pregăteşte noi surprize: turul va fi completat inclusiv cu academia de fotbal, iar Viitorul va avea în perioada următoare şi o echipă de eSports, potrivit Gazetei Sporturilor.
Gheorghe Hagi a adus o serie de inovații atât în pregătirea sportivă, utilizând metode brevetate în academiile unor mari echipe din Spania și Italia, dar și în managementul clubului Viitorul, unul dintre puținele care se autosusțin fără sprijin din partea autorităților locale.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu