G4Media.ro

Hamilton, în derivă la Ferrari: Coechipierul Leclerc dezvăluie cauza problemelor

Lewis Hamilton / Sursa foto: Jun QIAN / Alamy / Profimedia

Hamilton, în derivă la Ferrari: Coechipierul Leclerc dezvăluie cauza problemelor

Lewis Hamilton are parte de un debut slab de sezon la Ferrari, iar weekendul de cursă din Arabia Saudită nu a fost grozav până acum pentru multiplul campion mondial. Pilotul britanic este însă apărat de coechipierul Charles Leclerc, monegascul explicând problemele cu care se confruntă Lewis la Jeddah.

Monopostul Ferrari, greu de condus – Lipsa aderenței la Jeddah le dă bătăi de cap piloților Scuderiei, explică Leclerc

Un lucru e clar: Hamilton nu se regăsește la noua echipă, britanicul având o nouă evoluție palidă în calificări, de acestă dată la Jeddah.

Clasat pe locul 7 în calificările din Arabia Saudită, Lewis și-a găsit un aliat de nădejde în coechipierul Leclerc.

Hamilton a avut probleme vizibile în toate sectoarele circuitului de la Jeddah, iar Charles a oferit o explicație pentru cele întâmplate cu coechipierul său.

„Sunt dezamăgit încă o dată, a fost așa tot sezonul (până acum). O mașină foarte greu de condus, trebuie să muncim.

Sunt mulțumit de tururile mele, dar lipsește aderența. Pentru duminică nu speri la prea multe, pentru că în cursă va fi greu să câștigi poziții. Dar dacă facem un start bun, de ce nu?”, spune Charles Leclerc pentru Canal+, citat de f1oversteer.com.

Leclerc vorbește despre faptul că monopostul SF-25 are probleme mari cu „aderența” pe circuitul de la Jeddah.

După patru etape disputate din actualul sezon, piloții Scuderiei se găsesc pe locurile 5 (Charles Leclerc – 32 de puncte), respectiv 7 (Lewis Hamilton – 25 de puncte).

Max Verstappen, pole position în Arabia Saudită

Max Verstappen de la RedBull l-a învins pentru doar zece miimi pe Oscar Piastri (McLaren) în calificările de sâmbătă și va pleca din pole position. Podiumul a fost completat de George Russell (Mercedes).

Locul patru pe grila de start i-a revenit lui Charles Leclerc (Ferrari), monegascul fiind urmat de Kimi Antonelli (Mercedes – locul 5), Carlos Sainz (Williams – locul 6), Lewis Hamilton (Ferrari – locul 7), Yuki Tsunoda (RedBull – locul 8), Pierre Gasly (Alpine – locul 9) și Lando Norris (McLaren – fără timp – locul 10).

Clasamentul piloților din Formula 1 după patru etape disputate

  • 1 Lando Norris (McLaren) 77 puncte
  • 2 Oscar Piastri (McLaren) 74
  • 3 Max Verstrappen (RedBull) 69
  • 4 George Russel (Mercedes) 63
  • 5 Charles Leclerc (Ferrari) 32
  • 6 Kimi Antonelli (Mercedes) 30
  • 7 Lewis Hamilton (Ferrari) 25
  • 8 Alexander Albon (Williams) 18
  • 9 Esteban Ocon (Haas) 14
  • 10 Lance Stroll (Aston Martin) 10
  • 11 Pierre Gasly (Alpine) 6
  • 12 Nico Hulkenberg (Kick Sauber) 6
  • 13 Oliver Bearman (Haas) 6
  • 14 Yuki Tsunoda (RedBull) 5
  • 15 Isack Hadjar (Racing Bulls) 4
  • 16 Carlos Sainz (Williams) 1
  • 17 Fernando Alonso (Aston Martin) 0
  • 18 Liam Lawson (Racing Bulls) 0
  • 19 Jack Doohan (Alpine) 0
  • 20 Gabriel Bortoleto (Kick Sauber) 0.

Clasamentul constructorilor din Formula 1

După patru etape disputate, McLaren este lider autoritar, cu 151 de puncte adunate.

Echipa din Woking este urmată de Mercedes (93 de puncte) și de RedBull (71 de puncte). Scuderia Ferrari (locul doi la general anul trecut) se află doar pe 4, cu 57 de puncte strânse.

  • 1 McLaren 151 puncte
  • 2 Mercedes 93
  • 3 RedBull Racing 71
  • 4 Ferrari 57
  • 5 Haas 20
  • 6 Williams 19
  • 7 Aston Martin 10
  • 8 Racing Bulls 7
  • 9 Alpine 6
  • 10 Kick Sauber 6.

Marile Premii din sezonul 2025 al Formulei 1

  • Australia (Albert Park) – Câștigător Lando Norris 
  • China (Shanghai) – 23 martie – Câștigător Oscar Piastri
  • Japonia (Suzuka) – 6 aprilie – Câștigător Max Verstappen
  • Bahrain (Sakhir) – 13 aprilie – Câștigător Oscar Piastri
  • Arabia Saudită (Jeddah) – 20 aprilie
  • Miami (International Autodrome) – 4 mai
  • Emilia Romagna (Imola) – 18 mai
  • Monaco (Circuit de Monaco) – 25 mai
  • Barcelona (Montmelo) – 1 iunie
  • Canada (Gilles Villeneuve, Montreal) – 15 iunie
  • Austria (Spielberg) – 29 iunie
  • Marea Britanie (Silverstone) – 6 iulie
  • Belgia (Spa-Francorchamps) – 27 iulie
  • Ungaria (Hungaroring) – 3 august
  • Olanda (Zandvoort) – 31 august
  • Italia (Monza) – 7 septembrie
  • Azerbaijan (Baku) – 21 septembrie
  • Singapore (Marina Bay) – 5 octombrie
  • SUA (Austin) – 19 octombrie
  • Mexic (Hermanos Rodriguez) – 26 octombrie
  • Sao Paulo (Interlagos) – 9 noiembrie
  • Las Vegas (Nevada) – 22 noiembrie
  • Qatar (Lusail) – 30 noiembrie
  • Abu Dhabi (Yas Marina) – 7 decembrie.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. Asta ii este valoarea lui Hamilton când nu are o mașină mai rapida cu 1sec/tur decât adversarii. În 2021 l-a bătut Max deși mașina Red Bull nu ii era deloc superioara celei de la Mercedes. Hamilton are cel puțin 3 titluri câștigate pentru ca nu a avut o concurenta serioasa. Cred ca în 2017-2018 era de bătut, dar Vettel era singurul lui adversar și știm cu toții ce probleme a avut și Vettel. Ferrari au greșit nu neapărat ca l-au dat pe Sainz ci ca l-au adus pe Hamilton. La capitolul imagine au câștigat foarte mult, dar pe plan sportiv, nu se justifica deloc acest transfer.

    • Hamilton a fost adus pentru imagine și pentru a-l ajuta pe Leclerc sa câștige. Nu poți avea pretenții de la un campion de 40 de ani sa concureze cu cineva ca Max, Piastri sau chiar Norris.

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.