G4Media.ro

HARTĂ INTERACTIVĂ Trenul Connecting Europe Express va porni din Lisabona pe 2…

Sursa foto: Captură

HARTĂ INTERACTIVĂ Trenul Connecting Europe Express va porni din Lisabona pe 2 septembrie și se va opri în mai mult de 70 de orașe din 26 de țări / Când ajunge în București

Comisia Europeană a anunțat ruta și calendarul Connecting Europe Express, un tren care își începe călătoria pe 2 septembrie la Lisabona și se va opri în mai mult de 70 de orașe din 26 de țări, potrivit unui comunicat al Comisei.

Traseul va lega simbolic președințiile portugheze, slovene și franceze ale Consiliului UE, ca parte a Anului European al Căii Ferate 2021.

Trenul își va încheia călătoria în Paris, pe 7 octombrie, după 36 de zile.

Comisia Europeană susține că trenul va demonstra „puterea căilor ferate de a conecta oamenii și întreprinderile și importanța politicii de infrastructură a UE” pentru ca acest lucru să fie posibil.

În București, trenul va ajunge pe 18 septembrie, venind de la Ruse (Bulgaria), și va străbate țara oprind în Brasov – Sibiu – Oradea – Arad.

Pe 19 septembrie, va ajunge la Budapesta și, de acolo, în aceeași zi, la Varșovia.

Vezi traseul interactiv al Connecting Europe Express:


Sursa foto: Captură

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

13 comentarii

  1. O sa ajunga la Bucuresti cand va fi primit Magurele din nou in ERIC.

    • O intrebare fireasca: va opri trenul pentru controale la reintrarea in spatiul Schengen sau se va face exceptie doar de aceasta data pentru a promova ideea de unitate si egalitate la nivel european?

      In alta ordine de idei, una din ineptiile promovate de UE recent, aceea de a investi in cai ferate in conditiile in care scoatem productia de otel afara din UE, pentru ca are amprenta mare de CO2.
      Se intelege ca indemnul UE este sa ne bazam pe o infrastructura consumatoare de otel, atat pentru modernizari cat si pentru operatii de mentenanta, chiar daca noi nu mai producem otel, cu alte cuvinte „bazati-va pe importuri, va imprumutam noi”.

  2. Când ajunge la noi se și strică

  3. PT migranti va fii cel Mai convenibil. Combatam migratia- spunea UE

  4. @ Istvan-ce sa facem ? sa paralizam de frica migrantilor ?

    • Noi ne-am paralizat deja:))

  5. Unii își fac de lucru…

  6. Festivalul Spersprederului.

  7. Iar ne facem de ras. Oare ce vor crede cei din tren vazand ca acesta merge cu 30Km/h, mai incet decat la inceputurile cailor ferate? Daca ei isi inchipuie ca vor traversa Romania in 24h se inseala amarnic. De asemenea trebuie sa se considere norocosi daca la iesire au inventarul cu care au intrat…

  8. Or sa le ceara spaga la vama, cum le-au cerut celor de la ACDC. :)))))

  9. Cand ajunge la Bucuresti, ajunge cu intarziere 😀

  10. Jumate de timp il va petrece blocat prin Romanika :)))
    Nici nu intra bine in Romanika, ca si ocoleste pe la mama dreak, calea ferata de la Ruse -Giurgiu spre Bucuresti ocoleste prin Videle, podul de la Gradistea s-a prabusit acum vreo 16 anisori si nu l-a reparat inca nimeni.
    Te pomenesti ca-l repara vara asta sau poate ii pun la treaba pe calatori. :))))))))))))))))))))))))))))))))

  11. Când va pleca din Romania, va fi mai scurt cu câteva vagoane!