Hello Kitty nu este de fapt o pisică, dezvăluie creatorii săi
După 50 de ani de activitate și vânzări anuale cu amănuntul de 5 miliarde de dolari anul trecut, ați putea crede că Hello Kitty este pisica care a devenit unul dintre cele mai cunoscute personaje din cultura pop, relatează Sky News.
Dar ea nu este deloc o pisică, potrivit creatorilor ei.
„Este de fapt o fetiță – născută și crescută în suburbiile Londrei”, a declarat Jill Cook, director de dezvoltare a afacerilor cu amănuntul la Sanrio, compania japoneză care a creat personajul iconic.
„Are o mamă și un tată și o soră geamănă, Mimmy, care este și cea mai bună prietenă a ei”.
De asemenea, îi place să coacă prăjituri și să își facă prieteni noi.
Cook a dezvăluit în cadrul emisiunii Today Show, difuzată de NBC în SUA, că personajul „cântărește trei mere și este înaltă cât cinci mere”.
Hello Kitty – care are mustăți deși este un copil uman – are propria ei pisică, un iubit pe nume Daniel și sute de prieteni, a declarat creatorul ei.
„Mesajul ei de bază este prietenia, bunătatea și incluziunea și o parte din ceea ce a ajutat-o să transceadă granițele, limbile, culturile este faptul că este de înțeles pentru toată lumea”, a spus Cook.
Hello Kitty a fost creată în 1974 și a apărut pentru prima dată pe o borsetă pentru copii în Japonia.
De atunci, Hello Kitty a devenit unul dintre cele mai cunoscute personaje din cultura pop, cu jucării, emisiuni TV de desene animate, un parc tematic și îmbrăcăminte, toate contribuind la succesul său.
Regele Charles chiar i-a urat „La mulți ani!” la un banchet de stat organizat luna trecută în timpul vizitei împăratului Naruhito și a împărătesei Masako în Regatul Unit.
De asemenea, a fost anunțat un lungmetraj live-action Hello Kitty în 2019.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank