Hermes depăşeşte pentru prima dată L’Oreal și devine a doua cea mai valoroasă companie din Franţa / Comania sfidează un declin mai extins al produselor de lux
Capitalizarea de piaţă a grupului francez de produse de lux Hermes International SCA a depăşit-o vineri, pentru prima dată, pe cea a L’Oreal, producătorul genţilor Birkin, devenind astfel a doua cea mai valoroasă companie din indicele principal CAC 40, unde sunt incluse cele mai mari 40 de firme tranzacţionate la Bursa de Paris, transmite Bloomberg, transmite Agerpres.
Veniturile solide raportate de Hermes au dus la creşterea cu 6,3% a acţiunilor, la un nivel record, în aceeaşi zi în care titlurile producătorului de cosmetice L’Oreal au scăzut, după actualizarea sub aşteptări a rezultatelor financiare.
Cu o capitalizare de piaţă de 230 miliarde de euro (248 miliarde de dolari), Hermes devine a doua cea mai valoroasă companie din indicele principal CAC 40, în urma rivalei LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, a cărei capitalizare bursieră depăşeşte 400 miliarde de euro.
Vineri, capitalizarea de piaţă a L’Oreal a scăzut la 225 miliarde de euro, pe fondul dificultăţilor înregistrate în Asia.
Hermes sfidează un declin mai extins al pieţei produselor de lux şi raportează rezultate financiare solide. În ultimul trimestru din 2023, vânzările au urcat cu 17,5%, la 3,36 miliarde de euro, în creştere cu 17,5% la un curs de schimb constant, peste estimările analiştilor care mizau pe un avans de 14%.
Una dintre cele mai performante companii din industria produselor de lux, Hermes este renumită pentru că îşi devansează rivalii atunci când condiţiile economice se deteriorează, graţie designului său clasic şi managementului atent al producţiei şi stocurilor, care ajută la menţinerea imaginii exclusiviste a mărcii.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank