Hidroelectrica a fost reclamată de un prahovean la Protecția Consumatorului / Nu i-a fost înregistrat într-un an un contractul de furnizare de energie / Compania a fost amendată
Compania de stat Hidroelectrica a fost amendată de ANPC pentru că nu a înregistrat în termenul legal un contract de energie, anunță Observatorul Prahovean.
Mai bine de un an, compania Hidroelectrica a tergiversat soluționarea cazului, emițând un răspuns evaziv. În tot acest timp, clientul a fost la un pas de a fi trimis în judecată de către fostul furnizor, Tinmar Energy, pentru neplata facturilor.
”Potrivit legii, tatăl meu urma să fie client al Hidroelectrica începând cu data de 23.06.2022, lucru care s-a și întâmplat, conform înregistrărilor din POSF, platforma națională de schimbare a furnizorului de energie electrică și gaze naturale.
Din acel moment, lună de lună, clientul a transmis indexul în termenul indicat în contract, neprimind nicio factură de la Hidroelectrica. În Aprilie 2023 a primit acasă o somație de plată de aproape 1.100 de lei de la Tinmar Energy, fostul furnizor”, susține bărbatul care a sesizat Protecția Consumatorilor.
Investigațiile ulterioare au scos la iveală faptul că vechiul furnizor a fost anunțat de Hidroelectrica de schimbare furnizorului abia după șase luni de la semnarea contractului.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank