G4Media.ro

Hitul „Flowers” al cântăreţei Miley Cyrus a fost desemnat cel mai bine…

Sursa foto: Facebook / Miley Cyrus

Hitul „Flowers” al cântăreţei Miley Cyrus a fost desemnat cel mai bine vândut single din 2023

Hitul „Flowers” al cântăreţei Miley Cyrus a fost desemnat luni cântecul cu cele mai mari vânzări în anul 2023, o performanţă reuşită pentru prima dată de artista americană în acest clasament anual întocmit de Federaţia Internaţională a Industriei Fonografice (IFPI), informează Reuters, preluată de Agerpres.

Acest cântec emoţionant şi cu accente disco despre o despărţire – în versurile căruia cântăreaţa pop afirmă că poate să îşi cumpere singură buchete de flori după încheierea unei relaţii – a câştigat mult râvnitul IFPI Global Single Award pe anul 2023 la doar câteva săptămâni după ce a fost recompensat şi cu două premii Grammy.

Single-ul „Flowers” a adunat echivalentul a 2,7 miliarde de difuzări în streaming pe serviciile online pe bază de abonament, potrivit IFPI, o organizaţie cu sediul general la Londra, care colectează date provenite din vânzările muzicale pe formate fizice şi metode de difuzare digitală pentru a obţine o cifră reprezentativă pentru fiecare piesă.

„Prin ocuparea primului loc în topurile din atât de multe ţări simultan, acest cântec – alături de mesajul său de emancipare – a răsunat în lumea întreagă şi reprezintă definiţia unui hit cu adevărat global”, a declarat Lewis Morrison, directorul departamentului de topuri globale şi certificare din cadrul IFPI.

flowers, miley cyrus, single

Artişti din Nigeria şi Mexic au pătruns pentru prima dată în Top 10: „Calm Down”, interpretat de Rema şi Selena Gomez, s-a clasat pe locul al doilea, iar „La Bebe”, de Yng Lvcas şi Peso Pluma, a ocupat poziţia a şasea, ilustrând creşterea în popularitate a stilului Afrobeats şi a genurilor mexicane regionale.

Vedeta americană Taylor Swift, care a fost desemnată săptămâna trecută pentru a patra oară de către IFPI artistul global al anului, a ocupat locurile al şaptelea şi al nouălea în clasamentul global al single-urilor cu piesele sale „Cruel Summer”, respectiv „Anti-Hero”.

IFPI reprezintă interesele artiştilor şi profesioniştilor din industria muzicală globală.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează