H&M a renunțat la o reclamă la uniformele școlare după ce a fost acuzată de sexualizarea copiilor
H&M a renunțat la o reclamă la uniformele școlare după ce a fost acuzată de sexualizare a copiilor mici, transmite BBC.
Campania prezenta o imagine cu două fete de vârstă școlară primară sub sloganul: „Faceți capete să se întoarcă cu moda H&M Back to School”.
Reclama din Australia a fost retrasă, iar H&M și-a cerut scuze.
Justine Roberts, fondatoarea și directorul executiv al Mumsnet, a declarat că reclama „nu ar fi trebuit să fie creată niciodată”.
Campania a fost criticată de oameni pe rețelele de socializare, unul dintre ei catalogând-o drept „josnică”, iar altul „dezgustătoare”.
Într-o declarație, H&M a spus că a eliminat reclama, care a fost difuzată doar în Australia.
„Ne pare profund rău pentru jignirea pe care a provocat-o și vom analiza modul în care prezentăm campaniile pe viitor”.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank