G4Media.ro

Honda accelerează planurile de renunțare la motoarele pe benzină și motorină în…

Sursa: Facebook/ Honda

Honda accelerează planurile de renunțare la motoarele pe benzină și motorină în Europa / Va electrifica mașinile cu trei ani mai devreme, până în 2025

Grupul nipon Honda Motor a anunţat miercuri că va electrifica toate automobilele sale europene în următorii trei ani şi va renunţa la producerea vehiculelor cu motoare pe benzină şi pe motorină până în 2022, în favoarea modelelor hibride şi electrice, informează Sky News, citat de Agerpres.

Iniţial, Honda, al treilea producător auto din Japonia, informase că va electrifica toate automobilele sale europene până în 2025.

Vicepreşedintele Honda pentru Europa, Tom Gardner, a declarat că decizia va modifica în mod considerabil gama de maşini oferite de companie.

„Honda este cel mai important producător global de motoare şi suntem decişi să nu mai producem până în 2022 maşini pe benzină şi pe motorină în Europa”, a spus acesta.

În ultimele luni, tot mai mulţi producători auto au decis să reducă producţia de automobile diesel pentru a respecta normele mai stricte privind emisiile poluante. Planul grupului nipon vizează un obiectiv pe termen lung, conform căruia automobilele electrice ar urma să reprezinte două treimi din linia sa de produse în anul 2030 faţă de mai puţin de 10% în prezent.

Până în 2020, potrivit ţintelor stabilite de Uniunea Europeană, emisiile de CO2 trebuie reduse la 95 de grame per kilometru pentru 95% din autoturisme, faţă de media actuală de 120,5 grame per kilometru, o cifră care a crescut recent ca urmare a preferinţei consumatorilor pentru SUV-uri. Toate automobilele noi din UE trebuie să respecte această ţintă în 2021.

Pentru Honda, scăderea cererii pentru vehiculele cu motoare diesel şi noile standarde mai dure privind emisiile poluante i-ar fi pus sub semnul întrebării viitorul în Europa.

În luna februarie a acestui an, Honda a anunţat că în 2021 îşi va închide singura uzină din Marea Britanie, o decizie care înseamnă pierderea a 3.500 de locuri de muncă.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Si o sa avem DOAR troleibuze honda??? Imi placede mor asta cu automobilu’ ielectric=ZERO EMISSIONS. Cum se produce ielectricitatea? Prin …arderea carbunelui, da’ NU mai spuneti la nimeni, da?

    • eolian fotovoltaice etc

    • Atunci cand e noapte si nu prea bate vantul, adica inclusiv atunci cand si-ar pune navetistii „eco” masinile electrice la incarcat, de unde va veni electricitatea? arunca o privire pe site-ul transelectrica, iti este prezentat real time. Energia din carbune este undeva la 25% in medie, raportat la consumul/productia nationala. Energia din hidrocarburi folosita la mineritul litiului nu este eco nici ea. Masina electrica nu polueaza mai putin, doar muta poluarea dintr-un loc in altul si pune bani in contul unei tari comuniste care are monopol pe industria bateriilor cu Li , China. Singura tehnologie de baterie care poate fi o solutie decenta pentru masina electrica este cea solid state, pe care a mizat Toyota, dar inca nu avem nimic concret deci inainte de a da subventii pentru masini electrice neecologice mai bine ne-am pregati reteaua energetica nationala inlocuind carbunele de la Turceni Rovinari sau macar modernizand grupurile cu instalatii de fixare CO2.

  2. Discutiile in care incerci sa convingi lumea ca a trece pe electrice e o idee buna seamana cu a convinge un pensionar din Teleorman sa voteze cu USR.