G4Media.ro

Ikea se aşteaptă la o cerere mai ridicată în Europa în acest…

Sursă foto: Unsplash

Ikea se aşteaptă la o cerere mai ridicată în Europa în acest an fiscal

Ingka Group, proprietarul majorităţii magazinelor de mobilă Ikea, se aşteaptă ca cererea în Europa să continue să crească în actualul an fiscal, datorită interesului robust pentru mobilier şi decoraţiuni interioare, care a continuat şi după pandemie, a afirmat şeful companiei suedeze, Jesper Brodin, transmite Reuters, citată de Agerpres.

Prezent la cea de-a 53-a reuniune a Forumului Economic Mondial (WEF) de la Davos, Elveţia, Jesper Brodin a declarat: „În acest moment suntem optimişti că acesta va fi un an bun pentru noi, previzionăm creştere în 2023”.

Interesul în produse pentru locuinţă, un segment care a înregistrat creştere în timpul pandemiei, deoarece în timpul restricţiilor oamenii au petrecut mai mult timp în casele lor şi au lucrat de la domiciliu, este susţinut, a explicat Brodin. Acesta a adăugat: „Interesul continuă să fie ridicat, vedem asta în numărul celor care accesează site-ul nostru, care vizitează magazinele noastre, şi, de asemenea, în cifrele privind vânzările”.

„Mi se pare că este un efect mai îndelungat al pandemiei. Vedem desigur că oamenii investesc în continuare în birourile lor de acasă”, a afirmat şeful companiei suedeze.

Cel mai mare retailer de mobilier din lume a anunţat recent o creştere cu 9% a profitului operaţional anual, după ce majorările de preţuri au ajutat grupul suedez să compenseze costurile de producţie mai ridicate şi costurile provocate de lichidarea afacerii din Rusia.

„Deşi preţurile au crescut anul trecut, Ikea a început să investească în acest an fiscal în scăderea preţurilor la anumite produse”, a declarat Brodin.

Acesta a avertizat că afacerea se confruntă cu multiple riscuri, din cauza tensiunilor geopolitice, a perturbărilor tehnologice şi a schimbărilor climatice.

Compania investeşte în energie regenerabilă şi vehicule electrice, „pentru ca afacerea să fie rezilientă pe termen lung”, a explicat şeful companiei suedeze.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Normal, doar au materia prima asigurata la cat au taiat din padurile romanesti

    • Pana și aia din Suedia plina de păduri au nevoie de lemn de la noi? Bai băiatule… Toată lumea are ceva cu romanica cu ai ei hauristi. Cei mai persecutați suntem noi. Chinuiți de analfabetism.

    • Romanii au taiat padurile. Si le-au vandut.

  2. Cred și eu că se așteaptă, interzicerea altora sub pretextu ‘emisiilor’ poluante în timp ce IKEA poluează prin China ca să vânză ieftin și să facă competiție neloială firmelor mici și mijlocii locale care au același profil, le bagă profituri uriașe.

    Trebuie ca Multinationalele să aiba aceiași amprentă de carbon în China pe care o pretind de la alții in zonele UE sau US, altfel e demagogie pură ce fac ei. Nu pr0stesc nici măcar o meduză cu vrăjelile lor ieftine.