G4Media.ro

Imagini cu situația dezastruoasă a unei porțiuni plină de gropi din DN76,…

Imagini cu situația dezastruoasă a unei porțiuni plină de gropi din DN76, / Asociația Pro Infrastructură: Solicităm de urgență demiterea conducerii CNAIR

Asociația Pro Infrastructură a  dat publicității fotografii cu situația dezastruoasă a unei porțiuni din DN76 Deva-Oradea, care este plină de gropi, deși reabilitarea respectivului sector de drum a început în 2012. Asociația solicită demiterea urgentă a conducerii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

„Atenție, imagini cu puternic impact emoțional! Nu este vorba de vreun drum forestier în creierii munților sau un teatru de operațiuni militare. Fotografiile atașate arată situația actuală de pe DN76 Deva-Oradea în zona localității Vârfurile“, este mesajul Asociației Pro Infrastructură.

Reabilitarea sectorului surprins în poze (33 km între Ștei și Vârfurile) a început în 2012 și este încă departe de finalizare. Contractul a fost reziliat în 29.11.2017 (la stadiu de execuție 80%) și nici până astăzi nu a fost scos din nou la licitație. Mai gravă decât starea execrabilă a carosabilului este nepăsarea totală a celor direct responsabili din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, arată asociația.

„Compania de Drumuri nu este capabilă nici măcar să cârpească temporar câteva sute de metri (până când va selecta un nou constructor). În schimb, toți directorii perindați la vârful instituției se laudă că vor să preia autostrăzi și centuri rutiere pentru a le finaliza în regie proprie. Indolența, incompetența și disprețul față de cetățenii care le plătesc salariile grase ne scutesc de alte comentarii. Solicităm de urgență prim-ministrului Viorica Dăncilă (că practic nu avem ministru la Transporturi) să demită conducerea CNAIR și să o înlocuiască cu una ceva mai responsabilă“, precizează Asociația Pro Infrastructură.

Sursa foto: Asociația Pro Infrastructură / Facebook

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. Pentru drumul ăsta s-au alocat bani de 4 ori. O dată chiar și cu tăiere de panglică pentru începerea lucrărilor.
    De fiecare dată a apărut PSD-ul și a dispărut cu banii.
    Răzbunarea este motivul principal pentru că în zonă PSD-ul ia voturi doar dacă vin cu urnele gata sigilate de la sediul PSD.

  2. Mda, DN (Drum National)76 – nu suna prea interesant celor de la Bucuresti… Poate daca realizeaza ca este vorba de E (European)79 – poate ca mai miscau un deget…
    https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Drumul_european_E79

    Drumul este PRAF! pe el se circula mai greu decat pe un drum forestier deoarece a fost lasat la stadiul de balastru cu pietre destul de maricele sa-ti miste si pietrele de la rinichi. Pe portiunea judetului Hunedoara, este o placere sa conduci. Arad – pulbere, cu exceptia localitatii Lazuri, Magulicea si intrare in Varfurile. Limita de judet Bihor cu Arad – nu am cuvinte sa descriu. Nu exista asfalt. doar Gropi imense.
    Desi din 2017 – nu s-a schimbat mare lucru:
    https://youtu.be/AxWVxUjI_hQ

  3. Am trecut in 27 ian 2019 pe acolo mare greseala am facut, de la Bv la Baile Felix, am zis ca e mai liber drumul, era intradevar dar era sa imi rup masina, pe o distanta de aproximativ 30 km am mers doar in treapta 1 rar ii dadeam 2, anumite gropi aveau adancimea necunoscuta, pline de apa , aventura….frumos ce sa zic, mergeam la felix la relaxare trebuia sa merg mai incordat” sa am ce relaxa. Dar ma gandesc ca poate nu se vrea asfaltarea acelui drum, sa nu fie trafic prea mare pe acolo, sa ii vada careva pe baietii destepti, intamplator am vazut vreo 5 masini pline cu lemne, parca e parcul national apuseni??? Dar nu ma mai mira nimic…..

  4. Ionic are dreptate. S-au tot alocat bani… si degeaba. Am vazut miscare puternica cand a fost guvernarea interimara Ciolos. Ministrul de atunci a facut vizite neanuntate pe santier. S-a pornit in forta… dar a revenit PSD’ul… si gata a fost. Si prima portiune: Oradea – Bitii. Tot solutia PSD-ului a fost… cica una de compromis si au resapat asfaltul. Cand UE ne daduse bani sa-l facem la standarde, mai lat su cu banda suplimentara pe urcare. Este drumul care are si pagina de Facebook. A fost si la stiri… s-au facut si proteste. Degeaba!
    Poate si Ionut are dreptate la faza cu lemnele… Pacat…

    • Si cum, n-a putut Ciolos sa repare drumul intr-un an desi a pornit in forta? Trebuie ca e un drum lung si complicat. PSD-ul n-a revenit, psd-ul n-a plecat. Treziti-va, PLUS e o diversiune, una periculoasa ca de psd stii ca sint hoti, dar Ciolos, ce maestru, ce polei!

  5. Solicitam de urgenta desfiintarea CNAIR.