G4Media.ro

Incendiu la locomotiva unui tren în care se aflau 80 de pasageri,…

Incendiu la locomotiva unui tren în care se aflau 80 de pasageri, pe ruta București-Pitești

Un incendiu a izbucnit, vineri după-amiază, la locomotiva trenului de călători care circulă pe ruta Bucureşti – Piteşti şi în care se aflau 80 de persoane. Locomotiva a fost decuplată de vagoane, iar focul stins, fără ca cineva să fie rănit.

Incendiul a izbucnit, vineri după-amiază, la compartimentul motor al locomotivei trenului de persoane circulă pe ruta Bucureşti – Piteşti, în timp ce garnitura se afla în gara oraşului Găeşti.

Pompierii de la Detaşamentul Găeşti au intervenit cu două autospeciale de stingere cu apa şi spumă, iar la faţa locului a fost trimisă şi o ambulanţă SMURD.

”La sosirea echipajelor de pompieri locomotiva era desprinsa de vagoane. Echipajul SMURD a făcut o verificare a tuturor pasagerilor din tren pentru a identifica eventuale persoane rănite. Niciuna din cele 80 de persoane aflate în tren nu a avut probleme”, informează Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Dâmboviţa.

Incendiul a fost stins rapid de pompieri, iar un echipaj a rămas în zonă pentru asigurarea măsurilor de prevenire a incendiilor având în vedere temperaturile ridicate din compartimentul motor al locomotivei.

sursa: News.ro

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Ziua si problema grava la CFR!
    Drula, asteptam sa reformezi ceva si la CFR, ca zice lumea ca esti cel mai mare Manager din guvernele Romaniei post ’89!!
    Sa numere Km de autostrazi e treaba Directorului general al firmei pe care o platiti si ai Directorilor executivi care se calca-n picioare la MT si la CNAIR!
    Tu, Drula ca mare Minsitru la Transporturi, esti la alt nivel: succes, Calea ferata te asteapta sa o SCHIMBI!!!
    In BINE, la nivel de cale ferata europeana, moderna, sa ajunga preferata de Romani in locul soselelor Romaniei unde mortii sunt zilnic cu zecile!

    • Ce imi este un betiv care trece prin bariere sau un mecanic de locomotiva beat.
      Te omoara amandoi daca te intalnesti cu ei.

    • Romanul prefera masina….face credit de il ustura 5 ani in fund, dar are supermasina, sa moara dusmanii lui…Drula a prins chestia asta si e toata ziua pe facebook cu fiecare masina de asfalt asternut….adevaratul management se vede la CFR….a pus un director, Vizante, aflat in vadit conflict de interese, fost director OBB,….cum a venit asta, a inchiriat locomotivele bune la operatorii privati, in special fosta lui companie, la preturi preferentiale si netransparent…CFR Calatori a ramas cu toate ciurucurile…inainte de fiecare cursa mai repara mecanicii cate ceva, mai recupereaza cate ceva din cele vechi, monteaza pe altele ….nici piese de schimb nu au….CFR, in afara de salarii si utilitati, altceva nu plateste, au datorii la stat, la CFR Infrastructura si ceilalti furnizori….daca pe Vizante nu-l scutura bine si nu-l destituie, se duce dracu CFR…dar interesele primeaza…Drula, tata, ziceai prin februarie ca desfiintezi Autoritatea de Reforma Feroviara, dar ai pus un prieten si nu mai vezi adevarul…se vor pierde banii pe exercitiul 2014-2020, mai e un an pana poti termina licitatiile….aia de la autoritate sunt intr-un concediu prelungit, se poate duce proiectul la capat numai daca liciteaza cineva cu locomotive pe stoc…adica nimeni…si tu vrei sa duci 3 mld euro din PNNR pe mana alora?…suntem cu ochii pe tine, la aeroporturi si la Portul Constanta e facatura pe fata, nici Dragnea nu a incercat ce fac securistii adusi de tine, se cred gulere albe, dar sunt negre la gat

    • Uite acum suceste ministrul inelul ca Rumburak si imediat apar sine si locomotive noi.
      Sau o cheama pe zana maseluta.
      Dezastrul la CFR a inceput cu povetitorul puscarias de la Realitatea TV: mister Mitrea.
      in 4 ani a ingropat CFR-ul. E nevoie de vreo 15-20 de ani sa devina CFR-ul ce a fost o data, si inca pe atata sa evolueze. Romania nu e nici Japonia si nici Germania, nici macar Polonia sau Portugalia. Asa de dat din gura sa faca altii…poate oricine.

  2. Si eu care l-am ascultat pe un bou de aici care zicea sa mergem cu trenul si mi-am vandut masina.