G4Media.ro

Indexul Uber 2025 al obiectelor pierdute sună ca o listă must-have de…

Sursa foto: Dmitri Toms | Dreamstime.com

Indexul Uber 2025 al obiectelor pierdute sună ca o listă must-have de produse de frumusețe și modă

Printre cele mai frecvent uitate obiecte se numără glossurile de buze Rhode, aparatele de coafat Dyson Airwrap, pantofii cu toc Alexander Wang și gecile Aritzia Superpuff.
Potrivit celui de-al nouălea raport anual al Uber despre obiectele pierdute (lansat la finalul retrogradării lui Mercur), atunci când un pasager își uită glossul preferat de la Rhode, reacționează rapid și îl raportează imediat, relatează WWD.

Comentând pe marginea raportului, Camiel Irving, vicepreședinte de operațiuni și director general pentru mobilitate în SUA și Canada la Uber, a declarat pentru WWD că raportul reușește întotdeauna să surprindă, iar rezultatele din 2025 chiar au livrat surprize. Este important de menționat că datele provin din cererile oficiale de obiecte pierdute făcute de utilizatori — ceea ce înseamnă că acele articole sunt suficient de importante încât să merite efortul de a fi recuperate sau cumpărate din nou.

„Ceea ce ne-a surprins cu adevărat este cât de des uită oamenii produsele lor preferate de frumusețe,” a spus Irving. „Pe partea de beauty și fashion, am văzut totul, de la parfumuri întregi Jo Malone și aparate Dyson Airwrap, până la tocuri de lux și accesorii de designer. Chiar și lucrurile de bază sunt articole pe care utilizatorii mai degrabă le-ar căuta decât să le înlocuiască. Și înțelegem perfect — când îți dispare glossul preferat, e ceva personal.”

La nivel general, cele mai frecvent pierdute și raportate obiecte sunt telefoanele, portofelele, cheile, bagajele, căștile, ochelarii, hainele, pașapoartele, vape-urile și sticlele de apă. New York se află în fruntea orașelor „cele mai uituce”, urmat de Miami, Chicago, Los Angeles și Washington, D.C. Oamenii tind să uite mănuși lunea, jachete marțea și pălării de cowboy sâmbăta.

„Cu toții am trăit acel moment de panică în care ne dăm seama că ochelarii preferați sau produsul de beauty de bază nu au ieșit din mașină cu noi,” a mai spus Irving. „Fie că este ceva sentimental, fie ceva ce pur și simplu nu vrei să înlocuiești, suntem aici să te ajutăm să-ți recuperezi lucrurile.”

Lista celor mai uitate produse de beauty include: Dyson Airwrap, extensii de păr, produse de spălare a feței și pastile de ashwagandha, parfum Jo Malone, glossuri de buze, parfum Baccarat, Happy Clinique, gloss Rhode în nuanța „Toast”, trusă roz Caboodle, balsam de buze Summer Fridays (culoare brun), pudră fixatoare Makeup by Mario, unghii false, vitamina C și cremă cu SPF, melatonină și colagen, elastice de păr Silk, blush stick Milk cu efect răcoritor, fibre pentru regenerarea părului, bagheta cu lumină roșie Solwave, parfum Versace, gene false și creion de buze Fenty în nuanța „I Wouldn’t.”

În rapoartele privind glossurile pierdute, Uber a observat că mulți utilizatori adaugă un comentariu de genul: „Știu că e ridicol, dar e glossul meu preferat și nu se mai produce.”

Top 10 articole de modă uitate: smokinguri, sacouri negre de damă J. Crew, hanorace U.S. Open, ghete Doc Martens, genți Kate Spade, Timberlands, pantaloni scurți Vuori negri, Vans albe, geacă Aritzia Superpuff neagră și papuci Birkenstock.

Articole de lux frecvent pierdute: bentițe Supreme, sacou Balmain bleumarin cu nasturi aurii, ceas Rolex din aur, șapcă Diesel cu logo metalic mare, Air Jordan 1, curea Gucci neagră, șal Dior negru, elastic Prada, pătură Burberry, pantofi Alexander Wang, bonetă verde Ganni și papuci Dior.

Pentru a aduce la viață acest index, Uber organizează un pop-up de o zi în orașul cu cele mai multe obiecte pierdute — New York — pe 8 aprilie. Evenimentul le va permite participanților să descopere câteva dintre cele mai neobișnuite obiecte uitate și să primească gratuit produse frecvent uitate, inclusiv căști Bose, umbrele Shed Rain, glossuri Maybelline Lifter și genți Everyday Crescent de la July. În plus, evenimentul va aduce un omagiu unei persoane care a uitat 175 de cheeseburgeri într-un Uber anul trecut, oferind burgeri de la Shake Shack.

„Suntem foarte entuziasmați să dăm viață Indexului anual al Obiectelor Pierdute prin acest pop-up de o zi,” a spus Irving. „E o modalitate distractivă de a celebra haosul zilnic al vieții de oraș — și de a le reaminti oamenilor că, dacă uită ceva, Uber e aici să-i ajute.”

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...