Îngrijorări în industria modei: Tendința spre modelele skinny revine, alimentată de popularitatea medicamentelor pentru slăbit / „Cred că poate Ozempic are legătură cu asta”
Industria modei „ar trebui să fie îngrijorată” de tendința de a reveni la folosirea mai multor modele slabe, a declarat Chioma Nnadi, directorul editorial al revistei British Vogue, conform BBC.
Nnadi sugerează că această schimbare, după progresul recent în diversitatea corporală, ar fi fost alimentată în parte de popularitatea crescândă a medicamentelor pentru pierderea în greutate.
„Cred că poate Ozempic are legătură cu asta,” a declarat ea pentru emisiunea Today de la BBC Radio 4. „Suntem într-un moment în care vedem cum pendulul se balansează înapoi către moda corpurilor foarte slabe și adesea aceste lucruri sunt tratate ca o tendință, ceea ce nu ne dorim.”
Întrebată ce alimentează această tendință, Nnadi a explicat: „Nu cred că putem atribui asta unui singur factor. Cred că Ozempic are o legătură, pentru că vedem multe celebrități care îl folosesc, iar această schimbare de cultură în modul în care ne privim și abordăm propriile corpuri este evidentă.”
Ea a subliniat că este „important ca toate tipurile de corpuri să fie reprezentate” în modă și a adăugat că acest aspect este unul de care ea și colegii săi țin cont. „Gândindu-ne la modelele pe care le putem avea în ședințele foto este foarte important. Am inclus modele care nu sunt de mărime standard, dar nu este ceva ce putem schimba singuri ca revistă, deoarece designerii fac haine de mărime standard.”
Referindu-se la săptămânile modei de sezonul trecut, când designerii își prezintă noile colecții, Nnadi a declarat: „Nu am văzut suficientă reprezentare în ceea ce privește diversitatea corporală. La anumite prezentări, modelele păreau deosebit de slabe. Sperăm ca acest sezon să fie un semnal de alarmă și să nu vedem o revenire la acest tip de tendință negativă, ci să continuăm progresul.”
Nnadi a preluat conducerea Vogue UK în octombrie anul trecut, înlocuindu-l pe Edward Enninful. Deși titlul postului său a fost schimbat în „șef de conținut editorial”, ea rămâne figura principală a revistei.
Ozempic, un medicament care suprimă apetitul, a devenit popular în SUA în ultimii ani, iar utilizarea lui crește și în Marea Britanie.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.