G4Media.ro

Întârzieri de sute de minute ale trenurilor pe diferite rute. CFR Călători:…

Sursa foto: site CFR Calatori

Întârzieri de sute de minute ale trenurilor pe diferite rute. CFR Călători: Circulația se desfășoară în condiții de iarnă severă

Circulaţia trenurilor CFR Călători se desfăşoară în condiţii de iarnă severă, iar trenul IR 1770 Galaţi – Bucureşti Nord are o întârziere de 180 de minute, după ce automotorul Desiro a fost înlocuit în staţia Făurei cu locomotivă cu vagoane, din cauza gerului, a informat marţi operatorul feroviar naţional de transport călători, transmite Agerpres.

De asemenea, IR 1750 Suceava – Bucureşti Nord a acumulat 130 de minute de întârziere, IR 1892 Craiova – Bucureşti are 70 de minute de întârziere, iar IR 1826 Tg. Jiu – Bucureşti 35 de minute.

Reprezentanţii CFR Călători au dat asigurări că siguranţa şi securitatea pasagerilor sunt asigurate.

Potrivit companiei, traficul feroviar a fost întrerupt între staţiile Radoieşti – Olteni, după ce o şină s-a fisurat din cauza gerului, iar trenul IR 1594 Craiova – Bucureşti Nord a fost oprit până la remedierea deficienţei, timp în care sistemul de încălzire a fost funcţional. Trenul a sosit în Gara de Nord după o întârziere de mai bine de 100 de minute.

Totodată, la Târgu Ocna, a fost fisurată şina de cale ferată, iar trenul R 5202 Siculeni – Focşani a staţionat de la ora 7:00 în gară, până la remedierea problemei. Şi această garnitură a plecat la ora 9:45, după ce a înregistrat 162 de minute de întârziere.

În ceea ce priveşte trenul IR 1770 Galaţi – Bucureşti Nord, care încă nu a ajuns în Gara de Nord, CFR Călători menţionează că, din cauza temperaturilor scăzute, automotorul Desiro a fost schimbat în staţia Făurei şi înlocuit cu locomotivă cu vagoane. Călătorii au fost preluaţi cu această garnitură pentru continuarea călătoriei, iar trenul se află în circulaţie.

Sursa foto: site CFR Calatori

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. sunt tari in Europa unde 19 grade sunt suficiente daca nu esti gradat

  2. Pai bine ma imbecililor, cum sa dati drumul la un Desiro in conditii de ger napraznic? Voi sunteti chiar batuti in cap? Intotdeauna se formeaza trenuri cu locomotiva si vagoane, altfel risti sa iti faci praf automotorul. De parca nu ati stii ca trenurile pe Moldova, cel putin iarna trebuie sa functioneze in tractiune dubla (electric/diesel) si cu vagoane. Comparam 2100 CP cu 1250 CP sau cat o avea jaful ala de autobuz pe sine??

  3. Deci „din cauza gerului”, destul de modest, „automotorul Desiro” nu mai functioneaza.
    Chiar asa trenuri proaste ati cumparat? E produs pentru nordul Africii? Scoatem locomotivele pe carbuni, care au functionat si la -40?

  4. Ho baietii, usor, usor cu dezinformarea. A devenit G4 o mica A3 ?
    Trenurile vor functiona in continuare, insa pentru o perioada de 5 ore nu o sa existe conexiune cu aeroportul. E necesara intretinerea liniei, altfel tot voi plangeti ca e restrictie de 5km/h, ca de trenurile sunt de cacao etc.

    aici informatia completa:
    ”La nivelul Regionalei, s-a făcut un draft care a fost trimis la la companie. Închiderea de linie se face la solicitarea constructorului Wiebe, pentru lucrări la racordul de Aeroport, și va avea loc între orele 8,50-14,30, în perioada 25 ianuarie – 8 februarie 2021. În perioada 8 – 13 februarie 2021, vor fi anulate și trenurile spre și dinspre Urziceni, pentru că vor avea loc lucrări de sudură la macazurile din zona racordului”, au declarat surse din cadrul regionalei București.

    Anularea trenurilor va fi anunțată în timp util, pentru ca pasagerii să se poată reorienta către alte mijloace de transport. Garniturile programate în afara intervalului orar menționat vor circula în mod normal, potrivit Mersului Trenurilor. Trenurile de navetiști pe această relație vor circula, pentru că ele nu se încadrează în intervalul închiderii de linie.