Inteligența artificială îngreunează tot mai mult identificarea plagiatelor, nu doar ajută împotriva fraudelor academice, iar problemele sunt abia la început – analiză Times Higher Education
Inteligența artificială va putea fi capabilă să scrie lucrări și să întreprindă anumite cercetări la fel de bine ca oamenii, ceea ce ridică întrebări serioase cu privire la folosirea ei pentru plagiat și alte forme de fraudă academică. Ea este folosită deja și în instrumente educaționale, de evaluare și de identificare a fraudelor, dar vor putea acestea să țină pasul cu trișorii? – se întreabă într-o amplă analiză Times Higher Education.
Aceasta pleacă de la tentația de când lumea a mediului academic de a rezista în fața noilor tehnologii, considerând că acestea afectează adevărata învățare. În vremurile mai recente, însă, se face simțit un salt de la teama sfârșitului anilor ’90, că internetul va duce la o explozie a plagiatelor, notată în profesorului american Phillip Dawson “Defending Assessment Security in a Digital World”, la explozia tehnologică recentă, ce îngreunează activitatea celor care apără integritea academică.
Citește articolul complet pe Edupedu.ro
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank