
Învățământul rural funcționează pe „mod de avarie”. „Am început să gândim paradigme alternative”, anunță Daniel David: Un model pe care îl pilotăm sunt campusurile rurale
Învățământul rural din România funcționează pe „un mod de avarie”, avertizează ministrul Educației. Oficialul anunță în cadrul unei conferințe de presă că a început analiza, în cadrul Ministerului Educației, pentru un proiect de reformare a educației la sat. „Trebuie să regândim paradigmatic învățământul rural. Aproape jumătate de Românie se afla acolo”, a declarat Daniel David.
„Am început să gândim paradigme alternative, pentru că sistemul pe care îl avem acum nu este ceea ce țintim ca performanță. Vrem să fie aceeași șansă pe care o ai și în mediul urban”, a anunțat ministrul educației.
„Așa cum este arhitectura, nu poate funcționa. Nu avem modele bătute în cuie. Un model pe care îl pilotăm este acel demers legat de campusurile rurale, în care copiii de pe o anumită arie pot fi aduși cu microbuze în același campus, poți să ai profesori bine plătiți, care să își dorească să lucreze acolo, să ai cantine, cămin. Ce vă spun este că am început să gândim paradigme alternative, pentru că sistemul pe care îl avem acum nu este ceea ce țintim ca performanță. Vrem să fie aceeași șansă pe care o ai și în mediul urban”, a anunțat ministrul Educației și Cercetării, Daniel David, în cadrul unei conferințe de presă susținute astăzi, 27 februarie 2025 la Minister.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.