G4Media.ro

Kamala Harris lansează un spot de un minut, intitulat ‘Fără frică’ /…

Sursa foto: Captură video

Kamala Harris lansează un spot de un minut, intitulat ‘Fără frică’ / Clipul a costat-o 50 milioane de dolari / Fearless e mesajul cu care a candidat la Senat, în 2016

Vicepreşedinta în exerciţiu a SUA, Kamala Harris, candidata democrată la alegerile prezidenţiale, a lansat marţi un spot publicitar de un minut intitulat ‘Fearless’ (‘Fără frică’), care a costat-o 50 milioane de dolari, într-o încercare de a capitaliza elanul unui început de campanie împotriva adversarului republican Donald Trump, relatează Agerpres, care citează Reuters.

Este prima campanie publicitară majoră a Kamalei Harris de când şi-a consolidat sprijinul pentru nominalizarea democrată după ce preşedintele în exerciţiu Joe Biden s-a retras din cursă la 21 iulie, nu înainte de a-şi exprima susţinerea pentru vicepreşedinta sa.

Dincolo de obţinerea sprijinului din partea unor donatori importanţi, Harris a reuşit să impulsioneze unele categorii de alegători, cum ar fi tinerii, pe care Biden nu reuşea să-i convingă, transmite Agerpres.

Sondajele de opinie din ultima săptămână au arătat că Harris (59 de ani) se apropie de Donald Trump (de 78 de ani), care conduce încă în unele sondaje naţionale.

Spoturile vor fi difuzate la televiziune, precum şi pe canalele de streaming şi de socializare din statele unde se desfăşoară lupta electorală, în săptămânile dinaintea Convenţiei Naţionale Democrate, preconizată să înceapă la 19 august.

Primul spot din cadrul campaniei începe cu imagini cu Harris când era mică şi urmăreşte evoluţia ei până la funcţiile de procuror, procuror general şi vicepreşedintă a SUA. „Ceea ce se poate spune despre Kamala Harris: dintotdeauna a fost fără frică”, se afirmă în această reclamă.

De la intrarea în cursa electorală, Harris a pus accentul pe condamnarea lui Donald Trump într-un proces de spălare de bani care implică o vedetă porno, precum şi pe alte acuzaţii penale cu care el se confruntă, prezentându-l drept responsabil pentru un val de măsuri împotriva avortului în statele conduse de republicani în toată ţara.

Cumpărarea de publicitate de către campania Kamalei Harris a eclipsat publicitatea de 10 milioane de dolari anunţată luni de campania lui Trump, care va fi lansată săptămâna aceasta în şase state-cheie, în tentativa de a contracara valul de entuziasm al alegătorilor şi donaţiile pentru Harris.

Este vorba de cea mai mare achiziţie de publicitate de către campania lui Donald Trump din ianuarie, remarcă Reuters.

Fearless e mesajul cu care Harris a candidat la Senat, în 2016. Și atunci a comandat un clip video pentru a-și populariza mesajul electoral.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează