G4Media.ro

Kering, proprietarul Gucci, estimează o scădere cu 30% a profitului operaţional în…

Kering, proprietarul Gucci, estimează o scădere cu 30% a profitului operaţional în al doilea semestru, din cauza cererii reduse din China

Grupul francez de lux Kering a raportat o scădere mai mare decât se aştepta a vânzărilor în trimestrul al doilea şi prognozează o a doua jumătate a anului slabă, în timp ce lucrează pentru a revigora marca sa principală, Gucci, pe fondul unei cereri reduse din partea cumpărătorilor chinezi, transmite agenția Reuters, preluată de News.ro.

Vânzările grupului francez de lux, care deţine şi mărcile Boucheron şi Balenciaga, au scăzut la 4,5 miliarde de euro (4,9 miliarde de dolari), respectiv cu 11% pe o bază organică, ceea ce exclude efectele valutare şi achiziţiile.

Rezultatul este sub aşteptările analiştilor, pentru o scădere de 9%, conform unui consens al analiştilor Visible Alpha.

Kering a declarat că profitul operaţional din a doua jumătate ar putea scădea cu aproximativ 30%, după o scădere cu 42% în prima jumătate a anului, la 1,6 miliarde de euro.

”A existat o deteriorare a tendinţelor în iunie, care până acum persistă în iulie”, a declarat directorul general adjunct Jean-Marc Duplaix, la o convorbire cu analiştii.

Cu toate acestea, directorul financiar Armelle Poulou a declarat reporterilor că scăderea mai mică estimată a profitului operaţional în a doua jumătate, comparativ cu ultimele şase luni, s-a bazat pe o îmbunătăţire treptată a veniturilor, în special pentru Gucci.

Certificate americane de depozit (ADR) ale Kering au scăzut cu aproximativ 8% în New York, extinzând pierderile anterioare după publicarea rezultatelor.

Marţi, grupul de lux LVMH a raportat rezultate trimestriale care au ratat aşteptările, deoarece vânzările au crescut cu 1%, oferind puţine semne de revenire apropiată şi ducând la scăderea acţiunilor din sectorul bunurilor de lux.

Acţiunile Kering listate la Paris s-au tranzacţionat la cel mai scăzut nivel din 2017, înaintea publicării rezultatelor sale financiare, după închiderea tranzacţiilor europene.

Vânzările Gucci au scăzut cu 19% în trimestrul doi, nefiind nicio îmbunătăţire faţă de primele trei luni şi sub aşteptările analiştilor, pentru o scădere de 16%, potrivit unui consens al analiştilor Visible Alpha.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Pai hai sa ii ajutam noi pe saracii astia care vand lucruri inutile si scumpe si sa cumparam ceva lucruri de lux de care nu avem nevoie