G4Media.ro

Levi’s readuce la viață garderoba lui Bob Dylan prin colaborarea cu „A…

Sursa foto: Instagram.com / Levi's

Levi’s readuce la viață garderoba lui Bob Dylan prin colaborarea cu „A Complete Unknown”

Pe lângă contribuția la costumele din film, brandul de denim va lansa o colecție-capsulă inspirată de piesele Levi’s purtate de muzician în anii ’60, relatează BoF.

Vineri, gigantul denimului a dezvăluit parteneriatul său cu filmul „A Complete Unknown”, o producție cu Timothée Chalamet în rolul principal, care urmărește începuturile carierei muzicianului Bob Dylan în New York-ul anilor 1960. Filmul va fi lansat în cinematografe pe 25 decembrie.

În cadrul colaborării, Levi’s a lucrat cu designerul de costume Arianne Phillips pentru crearea garderobei din film. De asemenea, brandul a lansat o colecție-capsulă ce va fi disponibilă în magazine începând de vineri. Colecția include trei articole esențiale: o jachetă moto din piele întoarsă cu două buzunare, o curea „D” inspirată de stilul lui Dylan și o replică a jeanșilor 501 XX, cărora fosta iubită a artistului, Suze Rotolo, le-a cusut un inserțiu triunghiular pentru a se potrivi peste cizme. Prețurile sunt premium: 1200 de dolari pentru jachetă și 495 de dolari pentru setul format din jeanși și curea.

Kenny Mitchell, directorul de marketing Levi’s, a descris această colaborare drept unul dintre „momentele culturale esențiale” ale brandului, ce permit companiei să retrăiască și să reînvie o perioadă în care Levi’s a fost parte organică a culturii. Stilul lui Dylan a evoluat de la folk la rock-and-roll la începutul anilor ’60, iar piesele Levi’s au fost o parte naturală a acestei tranziții, făcând brandul un partener ideal pentru Phillips în cercetarea garderobei artistului.

„A fost cu adevărat special să putem integra Levi’s în acest film,” a declarat Phillips. „Pur și simplu nu aveam cum să nu o facem, fiindcă face parte din povestea lui Bob.”

În colaborare cu Paul O’Neill, directorul de design al liniei Levi’s Vintage Clothing, Phillips a creat costumele pentru film, având ca prioritate acuratețea istorică. O’Neill a început procesul de cercetare încă din 2019, inspirându-se din scena muzicală folk a New York-ului anilor ’60. Atunci a descoperit impactul lui Rotolo asupra stilului lui Dylan, prin memoriile acesteia.

Phillips a analizat fotografii ale evoluției stilistice a lui Dylan, identificând detalii precum jeanșii croiți slim pe care acesta i-a purtat după ce a petrecut timp cu The Beatles. O’Neill a confirmat că aceștia erau Levi’s Super Slims și i-a recreat pentru film, deoarece nu au putut găsi o pereche vintage autentică. În plus, a contribuit cu o jachetă din colecția sa personală, pe care Phillips a modificat-o pentru producție.

Colaborarea dintre Phillips și O’Neill a avut un succes atât de mare încât au propus o colecție de merchandising producătorilor filmului, Searchlight Pictures. Phillips a fost implicată în crearea pieselor, ceea ce este neobișnuit, deoarece astfel de colecții sunt de obicei externalizate fără implicarea designerilor de costume. „Am creat trei piese care sunt esențiale pentru personajul lui Bob Dylan,” a spus Phillips.

Colecția Bob Dylan este, de asemenea, un produs al „Haus of Strauss”, divizia Levi’s dedicată VIP-urilor și industriei creative, cu locații în Los Angeles, Londra, Paris, Tokyo și Mexico City. Showroom-ul din LA servește ca un spațiu pentru colaborări cu stiliști și designeri, care duc la includerea naturală a Levi’s în momente culturale importante, cum ar fi vestul purtat de Ryan Gosling în filmul „Barbie”.

Deși *Haus of Strauss* a funcționat discret până acum, Kenny Mitchell spune că brandul este acum „mai deschis în a sărbători” aceste parteneriate public. Scopul este de a consolida prezența Levi’s în momente culturale de amploare, precum colaborarea recentă cu Beyoncé.

Într-o eră în care consumatorii sunt bombardați cu reclame pe telefoanele lor, campaniile prin intermediul filmelor pot avea un impact deosebit. „Competiția pentru atenția ta este mai intensă ca niciodată, iar poveștile autentice, interesante și memorabile sunt esențiale,” a concluzionat Mitchell. „Încercăm să identificăm oportunități și parteneri care să ne permită să demonstrăm că Levi’s are un loc bine-meritat în cultură.”

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.