G4Media.ro

Lewis Hamilton a adus Ferrari aproape 500 de mii de dolari dintr-o…

Lewis Hamilton / Sursa foto: Luca Bruno / AP / Profimedia

Lewis Hamilton a adus Ferrari aproape 500 de mii de dolari dintr-o singură fotografie

Imaginile cu Lewis Hamilton la debutul pentru Ferrari au fost la mare căutare pe rețelele sociale, momentul fiind unul foarte așteptat de către fanii Formulei 1.

Conform racingnews365.com, Lewis deține acum cea mai apreciată fotografie din Formula 1 postată vreodată pe Instagram.

Sursa citată vorbește despre faptul că Ferrari începe deja să producă bani din imaginea multiplului campion britanic.

Fotografiile cu Hamilton pentru prima dată la Maranello au devenit virale pe rețelele sociale în prima parte a săptămânii.

Prima imagine cu Lewis în costumul roșu al Scuderiei a avut deja un impact major. Fotografia a fost distribuită de Hamilton și de Ferrari.

Sponsorlytix a estimat miercuri dimineața valoarea celor 8 milioane de interacțiuni de până atunci (între timp a depășit 12 milioane).

Beneficiul financiar pentru fiecare companie este prezentat de Sponsorlytix într-o postare de pe Instagram.

„Fiecare plasare de logo pe echipamentul lui Lewis oferă o valoare incredibilă, demonstrând sinergia dintre prezența sportivilor în social media și sponsorii echipei”, se arată în respectiva postare.

Sumele câștigate până miercuri de sponsorii prezenți pe echipamentul lui Hamilton de la Ferrari, conform Sponsorlytix

◾HP: $62.1K
◾Shell: $52.1K
◾Ferrari: $50K
◾IBM: $48K
◾VGW: $45.3K
◾Ceva: $41.5K
◾Puma: $40.2K
◾RM: $37.2K
◾UniCredit: $35.9K

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sponsorlytix (@sponsorlytix)

Pentru Hamilton vor urma zilele de teste de la Barcelona de la finalul lunii, pentru ca mai apoi să cunoască pentru prima dată noul monopost al Scuderiei pentru 2025 în data de 19 februarie, tot la Fiorano (va avea drept să piloteze 200 de kilometri).

Testele oficiale de dinaintea startului noului sezon vor avea loc la Bahrain, în perioada 26-28 februarie.

Cum arată grila de start pentru sezonul 2025 al Formulei 1
  • Alpine: Pierre Gasly, Jack Doohan
  • Aston Martin: Fernando Alonso, Lance Stroll
  • Scuderia Ferrari: Charles Leclerc, Lewis Hamilton
  • Haas: Esteban Ocon, Oliver Bearman
  • Sauber: Nico Hulkenberg, Garbiel Bortoleto
  • McLaren: Lando Norris, Oscar Piastri
  • Mercedes: George Russell, Andrea Kimi Antonelli
  • RB: Yuki Tsunoda, Isack Hadjar
  • RedBull: Max Verstappen, Liam Lawson
  • Williams: Alexander Albon, Carlos Sainz Jr.

Marile Premii din sezonul 2025 al Formulei 1

  • Australia (Albert Park) – 16 martie
  • China (Shanghai) – 23 martie
  • Japonia (Suzuka) – 6 aprilie
  • Bahrain (Sakhir) – 13 aprilie
  • Arabia Saudită (Jeddah) – 20 aprilie
  • Miami (International Autodrome) – 4 mai
  • Emilia Romagna (Imola) – 18 mai
  • Monaco (Circuit de Monaco) – 25 mai
  • Barcelona (Montmelo) – 1 iunie
  • Canada (Gilles Villeneuve, Montreal) – 15 iunie
  • Austria (Spielberg) – 29 iunie
  • Marea Britanie (Silverstone) – 6 iulie
  • Belgia (Spa-Francorchamps) – 27 iulie
  • Ungaria (Hungaroring) – 3 august
  • Olanda (Zandvoort) – 31 august
  • Italia (Monza) – 7 septembrie
  • Azerbaijan (Baku) – 21 septembrie
  • Singapore (Marina Bay) – 5 octombrie
  • SUA (Austin) – 19 octombrie
  • Mexic (Hermanos Rodriguez) – 26 octombrie
  • Sao Paulo (Interlagos) – 9 noiembrie
  • Las Vegas (Nevada) – 22 noiembrie
  • Qatar (Lusail) – 30 noiembrie
  • Abu Dhabi (Yas Marina) – 7 decembrie.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

1 comentariu

  1. nu ma pricep deloc la astfel de subiecte si nu inteleg cum functioneaza subiectul… cine a platit 500.000 de dolari pentru acea fotografie? de unde stiu sponsorii ca vanzarile de 500.000 de mii de dolari sunt efectele publicarii fotografiei? daca nu o publicau, nu aveau nicio vanzare?

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.