G4Media.ro

UPDATE Primele rezultate referitoare la cauza morții creatorului de modă Răzvan Ciobanu/…

Sursa: Facebook

UPDATE Primele rezultate referitoare la cauza morții creatorului de modă Răzvan Ciobanu/ Lider sindical din poliție: A fost în urma unui accident rutier, se exclude orice altă ipoteză, suicid sau omor calificat

Poliţiştii au stabilit deja că designerul Răzvan Ciobanu, care a murit luni dimineața în urma unui accident rutier, era singur în maşină şi nu purta centura de siguranţă, iar concluziile lor sunt completate de medicii legişti. Primele teste arată că în sânge există urme de droguri. Creatorul de modă ar fi încercat, de asemenea, să trimită un SMS înainte de accident, transmite Digi24.ro

  • Dumitru Coarnă, președintele sindicatului polițiștilor: Testele inițiale se pare că indică prezența substanțelor interzise în sânge, dar e corect să așteptăm rezultatul testelor finale, pentru că de multe ori mai dau și erori aceste teste preliminarii. Dar mai e un lucru fundamental: cauza morții a fost în urma unui accident rutier, se exclude orice altă ipoteză, suicid sau omor calificat.
  • UPDATE 18.30 Rezultatul necropsiei în cazul lui Răzvan Ciobanu a arătat că acesta a murit în urma unei hemoragii interne, testele preliminare indicând şi faptul că designerul vestimentar ar fi consumat droguri. Conform unor surse din rândul anchetatorilor, necropsia în cazul lui Răzvan Ciobanu a arătat că moartea a survenit din cazua rănilor provocate de accidentul rutier. Astfel, el a suferit un traumatism cranian şi o hemoragie internă. De asemenea, testele preliminare au arătat că în sângele creatorului de modă se aflau substanţe interzise. Analizele amănunţite urmează să determine despre ce substanţă era vorba şi ce cantitate se găsea în organism, iar acestea vor fi finalizate în câteva săptămâni, transmite News.ro

Poliţiştii constănţeni au stabilit că Răzvan Ciobanu nu purta centură de siguranţă în momentul producerii accidentului, el fiind proiectat prin unul din geamurile autoturismului, care s-a răsturnat, oprindu-se într-un copac. Necropsia va stabili dacă şoferul se afla sub influenţa băuturilor alcoolice sau a altor substanţe. De asemenea, poliţiştii precizează că varianta sinuciderii nu poate fi luată în calcul la acest moment.

Președintele SNPPC  neagă informația potrivit căreia de la locul accidentului ar fi dispărut părți din caroseria mașinii sau lucruri personale ale designerului. „N-a dispărut absolut nimic. Tot ce a fost clar concludent a fost ridicat de către colegii mei din cadrul IPJ Constanța,” a adăugat Dumitru Coarnă.

Răzvan Ciobanu ar fi suferit o hemoragie la cap, potrivit medicilor legişti care au efectuat autopsia.

Trupul neînsuflețit al lui Răzvan Ciobanu se află la morgă în Constanța, în vederea efectuării necropsiei. În urma autopsiei, legiștii vor stabili dacă Răzvan Ciobanu a consumat alcool sau alte substanțe interzise.

Creatorul de modă Răzvan Ciobanu a murit luni dimineaţă, într-un accident rutier produs aproape de staţiunea Năvodari. Se întorcea de la o petrecere de pe litoral şi se pare că nu purta centura de siguranţă, în momentul în care autoturismul de teren a ieşit de pe şosea şi a lovit mai mulţi copaci.

Citește integral pe Digi24.ro

Sursa Foto: Facebook

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

13 comentarii

  1. Din foto pare altceva. Ca designerul tine mainile ca si cum s-ar apara de niste lovituri si nu e in pozitia cum ar arta un corp rostogolit cazut din masina.

    • Dar cum ar trebui să arate un „corp rostogolit căzut din mașină”? E vreun stas, ceva?

    • Care foto prietene ? Ai tu vreo poză cu dilimache ăsta la volan, cu câteva clipe înainte de accident ?

    • Asa de prost esti ca folosesti cuvantul stas! Ai inlaturat banuiala ca esti dobitoc. Esti cu certitudine dobitoc. Un corp uman proiectat dintr-un autovehicul si care se mai si rostogoleste pe pamant trebuie sa aiba urme pe imbracaminte ,eventual membre strivite,rupte poate chiar de caroseria masinii si nu de contactul cu solul. Ori, uita-te in foto ca pantalonii nu sunt murdari si pozitia mainilor nu e a unui corp uman rostogolit nici viu nici mort.

  2. La ce masina conducea individul, cea mai mica greseala e fatala, la puterea ei.
    Bine ca n-a mai luat dupa el si pe altii.
    Revenind.
    A murit c-a facut accident din cauza c-a facut accident boos, nu?
    Ciudata legatura dintre cauza si efect, sau asa se preda in noile manuale?
    Iti spun eu Boss de ce, ca si eu am ars-o si o ard cu viteze mari, si nu pe singurele `autostrazi` din Ro, ci pe drumuri `ioropene`.
    Cand mergi frustat multi Km cu viteza melcului, normal ca esti frustat, ca sa zic asa, si-i dai blana.
    Cand nu mai realizezi ce viteza ai, adica peste 150km/h indiferent de masina ai, ai pus-o. Adica accident scrie pe tine, in cel mai scurt timp.

  3. Duru duru, cea mai bună p.zdă-i kuru.
    Deci, Range Rover cu toată forța înainte prin lăstăriș, maceș, plopi și ce dracu mai este pe marginea drumului. Care drum ?
    Iar scutură cineva covoru ?
    Ba mai trebuie să scrie și un sms ca să întrebe unde se află, în ce țară…
    Bla bla bla.
    Bine că n-a făcut măcel pe șosea cu ceva amărâți nevinovați.

  4. Romanii oscileaza intre infantilitate si iresponsabilitate.

  5. Prin ce metoda se exclude suicidul?
    Auzi, „lider sindical”…

  6. Prin ce metode se poate exclude un suicid?
    „Lider sindical”…

  7. Era drogat si probabil a adormit…..

  8. Din câte se înțelege nu era mașina lui.
    La accident rutier când stai pe scaunul din dreapta se cheamă omor din culpa.
    Domnu’ lider de sindicat să meargă la școală.

    • Articolul incepe asa:
      „Poliţiştii au stabilit deja că designerul Răzvan Ciobanu, care a murit luni dimineața în urma unui accident rutier, era singur în maşină şi nu purta centura de siguranţă, iar concluziile lor sunt completate de medicii legişti.”

      Cum naiba sa conduca masina de pe scaunul din dreapta? Am vazut scamatoria asta la instructorii auto dar la masini cu dubla comanda.
      Ba, stai! – se mai aplica si la masinile second-hand importate din UK