Lider sindical, după ce trenul Mangalia – Timișoara a ajuns la destinație după 30 de ore: Locomotivele bune sunt închiriate către terți, iar cele vechi rămân defecte în parcuri, sunt cârpite
Președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România, Rodrigo Maxim, (FSTFR) a declarat vineri, la Antena 3, că CFR Călători închiriază locomotivele bune unor terți, iar acesta ar fi unul dintre motivele pentru care compania se confruntă cu defecțiuni și nu pot înlocui în timp scurt locomotivele stricate.
„Nu am înțeles, pentru că ne-a mințit și pe noi de atâtea ori. Ne spune că are surplus de mecanici de locomotive și nu are surplus de locomotive, pentru că închiriază la alții locomotive și noi nu avem să dăm la tren, decât locomotive vechi, defecte, insuficiente, asta poate să fie una din cauze”, a declarat liderul sindial.
„Realitatea e că sunt locomotive insuficiente și mecanici insuficienți și nu se face schimbul de generații, pe care noi l-am solicitat directorului general.
Asta ne întrebăm și noi. Cum de închiriază locomotive către operatorii privați și noi nu avem suficiente locomotive la trenuri. Că le închiriază pe cele mai bune iar cele vechi rămân defecte în parcuri și apar nemulțumiri. (…) Sunt cârpite. Va dați seama, e că și cum ai avea o mașină veche.
Putea să le asigure microbuz, alt mijloc de transport alternativ. Pentru că distanța oricum nu era mare, de la Fundulea la București, și putea să le trimit[ și apă și restul. Modul în care a procedat directorul lasă de dorit.
Guvernul României și domnul prim-ministru ar trebui să se gândească că CFR Călători nu are bugetul de venituri și cheltuieli pe 2021 aprobat, încă.” a mai declarat Rodrigo Maxim la Antena 3.
Context
După aproape 30 de ore făcute pe drum, călătorii trenului Mangalia -Timișoara au ajuns, joi noapte, la destinație. Garnitura în care se flau și zeci de copii, a plecat miercuri din Gara Mangalia și trebuia să ajungă joi dimineață la Timișoara, transmite Digi24.ro
A avut o întârziere de peste 13 ore și un parcurs în care a schimbat trei locomotive. Mai întâi, trenul a staționat în câmp lângă București din cauza furtunii. Apoi locomotiva s-a stricat de două ori. CFR a trimis o a treia locomotivă pentru a relua călătoria din stația Valea Alba, județul Mehedinți.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
25 comentarii