G4Media.ro

Liderul Partidei Romilor, despre scandalul Gheboasă – Untold: ”I s-a făcut o…

Foto: Captură video

Liderul Partidei Romilor, despre scandalul Gheboasă – Untold: ”I s-a făcut o reclamă mult prea mare” / ”Mai are mult până să ajungă la nivelul lui Connect-R”

Fostul parlamentar Nicolae Păun, liderul Asociației Partida Romilor Pro-Europa, apreciază că s-au creat prea multe discuții pe marginea subiectului textelor melodiilor solistului Gheboasă, din cadrul festivalului Untold.

„Cu privire la prestația tânărului Gheboasă, observ că acest nou curent muzical apărut pe piață este agreat de o bună parte din noua generație de adolescenți, așa cum am văzut pe imaginile de la Untold. Am văzut numeroși adolecenți care îi știau versurile și cântau cu el. Gheboasă intră pe aceeași linie de prestație muzicală cu artiștii de la BUG Mafia, La Familia și Paraziții, care folosesc același limbaj. Festivalul Untold, ca și celelalte festivaluri organizate în România, au ca scop partea comercială. Interesul organizatorilor e să aibă cât mai mulți spectatori și profit cât mai consistent. Cred că i s-a făcut o reclamă mult prea mare acestui act muzical”, a declarat Nicolae Păun.

După ce Gheboasă a declarat că ar dori „să fie pus președintele Partidei Romilor, Păun susține că pentru asta are nevoie de mai multe calități.

“Nu îl cunosc pe acest tânăr, acum am auzit de el, în urma incidentului de la Untold. Deși apreciez faptul că și-a declarat etnia, el ca artist mai are mult până să ajungă la nivelul lui Connect-R. Pentru a fi președintele Partidei Romilor nu-ți trebuie abilități de rapper, îți trebuie multe alte calități. Cu toate acestea, dacă are de gând să se înscrie în Partida Romilor și împreună să organizăm o serie de spectacole caritabile pentru copiii instituționalizați, îl aștept cu drag”, a mai spus liderul Partidei Romilor.

Mii de utilizatori de rețele sociale s-au revoltat în ultimele zile după apariția mai multor clipuri video în care cântăreți de trap (un gen extrem de controversat) au utilizat expresii jignitoare la adresa femeilor, romilor și au părut să încurajeze consumul de alcool. Spectacolele au avut loc la Electric Castle și Untold, cele mai mari festivaluri de muzică din România.

Furia internauților a fost provocată de faptul că cei mai mulți spectatori la aceste concerte sunt copii și adolescenți.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Asadar un nimeni mai are mult pana a ajunge din urma un alt nimeni. Zero este egal cu zero asadar nu inteleg comparatia

  2. În buna tradiție românească, majoritatea interpreților din România că vorbim de muzică de petrecere (Gabi Luncă, Rodica Puceanu, Fărâmiță Lambru, Mia Braia, Ileana Sărăroiu), la cea de cafe-concert (Sile Dinicu), jazz (Aura Urziceanu, Johnny Răducanu), muzică ușoară (Aurelian Andreescu, Dida Drăgan, Ștefan Bănică jr.) sau chiar clasică ( Ion Voicu, Istvan Ruha) au fost rromi (mă rog, țigani, unii și acum preferă acest apelativ pe care nu-l consideră deloc discriminatoriu) . Toți cei amintiți reprezintă o valoare inestimabilă adusă în plus pentru cultura României! Gheboasă ocupă un loc interesant (o mixtură căreia i s-a găsit și o denumire manelo-trapp) care desigur are fanii săi. Înclinația spre muzică (adesoeri plină de talent nativ) i-a trimis în diferite direcții adeseori incompatibile. Gheboasă a ocupat oportunist și în cel mai capitalist mod, o ”nișă” de unde ies bani. România este pe primul loc în UE la video-chat dar asta nu deranjează pe nimeni