LinkedIn a aderat la Codul de conduită al UE privind combaterea discursurilor de incitare la ură în online
Cunoscuta platformă profesională, LinkedIn, a aderat vineri la Codul de conduită al UE privind combaterea discursurilor ilegale de incitare la ură din mediul online, fiind a unsprezecea mare companie care se angajează să aplice Codul și să elimine mesajele rasiste și xenofobe.
Anunțul a fost făcut de Comisia Europeană, instituția care a adoptat Codul de conduită în online în 2016, parafând o înțelegere cu Facebook, Microsoft, Twitter și YouTube.
Între timp, Instagram, Google +, Snapchat, Dailymotion, Jeuxvideo.com și TikTok s-au alăturat codului.
Raportul de monitorizare din iunie 2020 a arătat că, în medie, companiile au evaluat 90% din conținutul raportat în 24 de ore și 71% din conținutul considerat discurs de incitare la ură a fost eliminat.
Sursa foto: Unsplash
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank