G4Media.ro

„Lipsit de tact” și „O dezamăgire masivă”: Cum a stârnit campania de…

sursa foto: captură youtube

„Lipsit de tact” și „O dezamăgire masivă”: Cum a stârnit campania de promovare a filmului ‘It Ends with Us’ o dezbatere despre violența domestică

Adaptarea cinematografică a romanului „It Ends with Us”, bestsellerul din 2016 al lui Colleen Hoover, a avut un al doilea weekend bun la box-office, dar presa din jurul filmului a fost mai puțin favorabilă, scrie CNN.

Dincolo de rapoartele privind diferențele de creație și tensiunile de pe platourile de filmare dintre Blake Lively, vedeta și coproducătoarea executivă a filmului, și Justin Baldoni, regizorul și partenerul ei, a fost atrasă atenția asupra modului în care Lively și campania de promovare a filmului au abordat – sau, în unele cazuri, nu au abordat – problema violenței domestice, care este un element central al intrigii din film.

„It Ends with Us” spune povestea lui Lily Bloom (Lively), care trece peste o copilărie traumatizantă marcată de abuzuri pentru a-și îndeplini visul de a deschide un magazin de flori ca adult. Ea îl întâlnește curând pe Ryle Kincaid (Baldoni), cu care are o legătură intensă. Pe măsură ce cei doi se îndrăgostesc tot mai mult, Lily vede curând tipare îngrijorătoare care îi amintesc de relația părinților ei.

Filmul, care a apărut pe 9 august, a afișat postere cu Lively înconjurată de flori, cu sloganuri precum „Noi spargem tiparul sau tiparul ne sparge pe noi” și „Noi iubim. Ne distrugem. Adunăm bucățile”. Dar o postare împărtășită de contul de Instagram al filmului împreună cu distribuitorul Sony Pictures în ziua lansării, cu titlul „Ia-ți prietenii. Poartă-ți imprimeurile florale”, a atras o furie deosebită din partea internauților care au criticat acest mesaj ca fiind „lipsit de tact” și o „dezamăgire masivă”.

Faptul că Lively a folosit turneul de promovare a filmului și ca o oportunitate de marketing pentru linia sa de cocktailuri Betty, după cum se vede într-o postare pe Instagram în aceeași perioadă, nu a ajutat lucrurile, mulți utilizatori subliniind că promovarea unei mărci de alcool în jurul unui film care detaliază abuzul domestic este problematică.

În seara premierei filmului la New York, la începutul acestei luni, Lively a împărtășit pe covorul roșu câteva cuvinte adresate supraviețuitorilor violenței domestice: „Cred că sunteți mult mai mult – dar nu vreau să minimalizez această traumă – decât victime sau supraviețuitori. Deși acesta este un aspect important, sunteți persoane complexe, iar ceea ce v-a făcut cineva nu vă definește. Voi vă definiți pe voi înșivă”.

La începutul acestei săptămâni, Lively a distribuit pe Instagram Stories un clip dintr-un interviu acordat BBC News, în care a spus: „Filmul acoperă violența domestică, dar ceea ce este important la acest film este că ea (Lily) nu este doar un supraviețuitor și nu este doar o victimă”.

„Și în timp ce acestea sunt aspecte importante, ele nu sunt identitatea ei”, a continuat ea. „Ea nu este definită de ceva ce altcineva i-a făcut sau de un eveniment care i s-a întâmplat, chiar dacă este vorba de mai multe evenimente.”

Mai târziu, vedeta din „Gossip Girl” a dat share, de asemenea, unui link al National Domestic Violence Hotline pe Instagram-ul ei. „ Doar în SUA, Una din patru femei în vârstă de 18 ani și mai în vârstă a fost victima unei violențe fizice grave din partea unui partener intim în timpul vieții lor. Violența partenerului intim afectează toate sexele, iar 12 milioane de persoane îi cad victime în fiecare an în Statele Unite. Toată lumea merită relații lipsite de violență domestică”, a scris ea.

Reprezentanții Sony au luat de atunci apărarea campaniei de publicitate a filmului.

„Atât de multe femei au depus atât de mult efort pentru acest film remarcabil, lucrând cu altruism încă de la început pentru a se asigura că un subiect atât de important a fost tratat cu atenție”, a declarat Tony Vinciquerra, președinte-director general al Sony Pictures Entertainment, pentru The Hollywood Reporter.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...