Locuitorii din Houston au aflat cu o aplicație de comandat burgeri unde sunt pene de electricitate provocate de uraganul Beryl/ Cea mai mare companie de utilități din oraș nu a avut o hartă funcțională a întreruperilor
Locuitorii din Houston care încearcă să monitorizeze pene de curent în urma uraganului Beryl au descoperit că cea mai mare companie de electricitate din oraș nu avea o hartă funcțională a întreruperilor. Așa că au fost nevoiți să se bazeze pe o alternativă: o aplicație de comandat burgeri, scrie Bloomberg.
Cu temperaturi în creștere și peste 2 milioane de oameni în întuneric, clienții companiei de electricitate CenterPoint Energy au constatat că site-ul web al companiei nu avea un sistem de urmărire a restabilirii alimentării.
Apoi, o postare pe rețelele sociale a sugerat utilizarea aplicației Whataburger pentru a vedea care dintre restaurantele lanțului fast-food au fost închise în timpul orelor de lucru – probabil din cauza lipsei de energie electrică.
Deși Texasul nu are cerințe de rezistență la uragane pentru companiile de utilități, CenterPoint spune că planul său pe 10 ani include peste 26 de miliarde de dolari pentru creșterea, modernizarea și consolidarea infrastructurii sale.
Guvernatorul Texasului, Greg Abbott, a declarat într-un interviu acordat Bloomberg News că întreruperile sunt o „problemă oribilă pentru concetățenii noștri texani” și că va solicita Comisiei pentru utilități publice din stat să studieze de ce au avut loc în mod repetat pene de curent în Houston.
CenterPoint a declarat miercuri că se așteaptă să reconecteze 1 milion de clienți afectați până la sfârșitul zilei, ceea ce ar mai lăsa mai mult de 1 milion fără electricitate.
Sistemul de urmărire a întreruperilor al companiei a fost deconectat în luna mai, după ce o furtună puternică a lovit Houston, ducând la un trafic intens pe site, care a cauzat probleme tehnice. CenterPoint a declarat marți seara că are acum o nouă hartă pentru ca oamenii să poată urmări restabilirea alimentării cu energie electrică post-Beryl.
„CenterPoint recunoaște inconvenientele pentru clienții săi și va continua să furnizeze informații generale despre întreruperi între timp”, a spus compania de utilități. Compania a adăugat că intenționează să „înlocuiască harta întreruperilor cu o platformă redesenată bazată pe cloud” până la sfârșitul lunii.
Bryan Norton, în vârstă de 56 de ani, care a postat pe X despre utilizarea aplicației Whataburger pentru a urmări întreruperile, se bazează pe generatoare pentru a-și alimenta locuința aflată la nord-vest de Houston și gătește pe o sobă cu propan.
Aplicația „te ajută cel puțin să știi că nu ești izolat”, a declarat Norton prin telefon. „Îți dă doar o idee despre amploarea problemei”.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank