Locuri speciale în licee și școli profesionale pentru elevii cu CES, pe modelul celor alocate rromilor, cerute începând de anul viitor de către Federația pentru Persoanele cu Autism
Locuri speciale în licee și școli profesionale pentru elevii cu CES, pe modelul celor alocate rromilor, sunt cerute începând de anul viitor Ministerului Educației de către Federația pentru Persoanele cu Tulburări în Spectrul Autist (FEDRA). Într-o scrisoare deschisă adresată ministrului Monica Anisie, Federația o întreabă și dacă va adapta examenele și testările naționale în cazul elevilor cu cerințe educaționale speciale, care învață după programe adaptate.
“Veți lua măsurile care se impun astfel încât cadrele didactice care integrează elevi cu CES (Cerințe Educaționale Speciale) /responsabilii de caz să beneficieze de spor la salariul de bază”, este o altă întrebare adresată ministrului Educației de către Federația pentru Drepturi și Resurse pentru Persoanele cu Tulburări în Spectrul Autist.
Federația spune că, în anul școlar 2018-2019, peste 33.000 de copii cu cerințe educaționale speciale sunt înscriși în învățământul de masă “fără să beneficieze, în mare parte, de facilitatori școlari, profesori de sprijin, consiliere psihologică și logopedie, curicule și examene adaptate”.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
© 2024 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.