G4Media.ro

Lucrările de lărgire a bulevardului prelungirea Ghencea încep azi. Mizele unei lucrări…

Lucrările de lărgire a bulevardului prelungirea Ghencea încep azi. Mizele unei lucrări de peste 73 de milioane de euro

Lucrările pentru lărgirea bulevardului Prelungirea Ghencea din București sunt programate să înceapă astăzi, potrivit unui anunț, făcut săptămâna trecută, de către primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, transmite Digi24. Locuitorii din zonă au protestat în repetate rânduri cerând lărgirea bulevardului, dat fiind că în zonă s-au construit cartiere noi și traficul a crescut în mod semnificativ. În plus, din cauză că nu există pod peste centură, se formează cozi uriașe în intersecția cu cei care vin dinspre Domnești.

„Primele lucrări vor fi de demolare”, a spus Gabriela Firea.

Lucrările pentru obiectivul de investiții „Penetrație Prelungirea Ghencea – Domnești și Supralărgire Bulevardul Ghencea” vor costa peste 73 de milioane de euro, fără TVA. La final, costul total al proiectului va fi de circa 122 de milioane de euro.

Noua arteră va avea aproximativ 6 km, va avea cale dublă de tramvai, două benzi de circulație pe sens, pistă de biciclete, trotuare și spatii verzi între acestea și partea carosabilă, precum și o parcare de tip Park&Ride cu o capacitate de 300 de locuri.

Primăria spune că durata execuției contractului va fi de 2 ani.

Totodată, se va realiza și un nod intermodal (tramvai 41, autobuze și microbuze ale liniilor preorășenești) precum și o parcare de tip Park&Ride cu o capacitate de 300 de locuri, ce poate fi extinsă, ulterior, până la 500 de locuri.

Potrivit reprezentanților Primăriei Capitalei, proiectul începe pe Bulevardul Ghencea, de la Terminalul Tramvaiului 41, traversează intersecția cu strada Brașov, se continuă cu Prelungirea Ghencea, se intersectează cu principalele străzi și se termină la intersecția cu Centura Municipiului București, într-un nod intermodal.

Sursa Digi24.ro

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Comparand cu costul unul km. de autostrada la campie (4.5 mil. euro) mi se pare cam mare pretul.

  2. Când mai are cateva luni de mandat, după ce nu a facut absolut nimic util 3 ani și jumătate, doar iepuri gigantici, bâlciuri și borduri supraetajate, Firea și-a adus aminte că se pot face lucrări de infrastructură reale !
    Lucrare cu termen de 2 ani, pe care trebuie să o facă alt primar, sper că Bucureștiul nu e atât de prost să o mai voteaze pe țoapa cu sârmă-n cur

    • Cat de proasta a fost asta sa povesteasca despre sarma, chiar daca o fi fost adevarat. Chiar nu realizeaza penibilul situatiei? Cine i-a bagat-o acolo, Basescu?
      Probabil ca sarma aia o avea in rat, ca sa nu scurme, si a inghitit-o din greseala cand s-a urcat scroafa in copac!

  3. „Noua arteră va avea aproximativ 6 km, va avea cale dublă de tramvai, două benzi de circulație pe sens, pistă de biciclete, trotuare și spatii verzi între acestea și partea carosabilă, precum și o parcare de tip Park&Ride cu o capacitate de 300 de locuri.”

    Mda. Asa au inceput toate proiectele.
    Dupa aia s-aau taiat, usor usor cam toate promisiunile, si, in loc de 6 benzi pe sens s-a ajuns, intr-un caz bun, la doua benzi pe sens si parcare pe trotuar.

    Hai sictir, Fireo! N-ai facut absolut NIMIC de cand incasezi salariul de primarita, iar acum, cand vin alegerile, ti-ai adus aminte ca trebuie sa mai minti cate ceva ca sa mai fii votata. Ca si Opreanu, doctorul ala betiv cu parcul lui cu caprioare…