G4Media.ro

LuisaViaRoma intră în lumea fotbalului printr-o colaborare cu Kappa și ACF Fiorentina

Sursa foto: acffiorentina.com

LuisaViaRoma intră în lumea fotbalului printr-o colaborare cu Kappa și ACF Fiorentina

Retailerul de lux LuisaViaRoma își extinde influența în lumea sportului printr-o colaborare cu brandul Kappa și echipa de fotbal ACF Fiorentina pentru realizarea celui de-al patrulea echipament al sezonului, relatează WWD.

Această inițiativă marchează o premieră atât pentru retailer, cât și pentru clubul de fotbal, având scopul de a celebra legătura strânsă dintre LuisaViaRoma și orașul său de origine, Florența. Noul echipament păstrează culoarea emblematică a Fiorentinei, mov, într-un gradient peste o bază neagră, iar tricoul este evidențiat printr-un guler clasic, tip polo, și logo-uri iridescente.

luisaviaroma, kappa, acf florentina, fotbal
Sursa foto: acffiorentina.com

Versiunea Kombat Pro, destinată performanței sportive de top, este realizată din materiale ultra-ușoare și cusături din nylon elastic, incluzând tehnologia Hydroway Protection pentru respirabilitate și reglarea temperaturii corpului. Tricoul este disponibil într-o ediție limitată de 1.926 de exemplare, un omagiu adus anului în care a fost fondată ACF Fiorentina.

luisaviaroma, kappa, acf florentina, fotbal
Sursa foto: acffiorentina.com

Colecția completă include tricou, șort, jambiere și o jachetă specială pentru intrarea pe teren, care va fi purtată de jucători pentru prima dată în meciul împotriva Genoa. Produsele sunt disponibile în magazinele LuisaViaRoma, precum și online, la prețuri între 19 euro pentru jambiere și 150 euro pentru tricou.

luisaviaroma, kappa, acf florentina, fotbal
Sursa foto: acffiorentina.com

CEO-ul retailerului, Tommaso Maria Andorlini, a subliniat importanța acestei colaborări, evidențiind legătura dintre modă și sport. Andorlini, cu o experiență vastă în industria modei și a articolelor sport, a fost numit la conducerea LuisaViaRoma în 2023, după ce retailerul a achiziționat Holding IT, consolidându-și astfel poziția în domeniul e-commerce de lux.

LuisaViaRoma, fondată în 1929 de familia Panconesi, a evoluat de-a lungul decadelor, devenind un jucător-cheie pe scena internațională a modei. Deși s-a impus în mediul online prin platforma sa de e-commerce, retailerul continuă să investească în spații fizice, inaugurând anul trecut primul său magazin internațional în cartierul NoHo din New York.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.