G4Media.ro

Lunaz Group, susținută de David Beckham și care transforma mașinile clasice în…

Sursa foto: Instagram/Lunazdesign

Lunaz Group, susținută de David Beckham și care transforma mașinile clasice în electrice, își încetează activitatea/ Firma a dat vina pe guvernul britanic, care a amânat până în 2035 interzicerea vânzării de mașini pe benzină

Compania britanică Lunaz Group care transforma mașinile cu motoare pe combustie în vehicule electrice și care a fost susținută de David Beckham (fotografiat în timp ce încărca un Rolls Royce electric) a declarat că și-a încetat activitatea. Lunaz a declarat că decizia s-a datorat „întârzierii” interzicerii vânzării de vehicule pe benzină și diesel, scrie BBC. Anul trecut, prim-ministrul britanic Rishi Sunak a declarat că o interdicție planificată a fost amânată cu cinci ani, din 2030 până în 2035.

Divzia companiei care convertește camioane de gunoi a intrat în administrare săptămâna trecută.

Sursa foto: Instagram/lunazdesing

Lunaz a precizat într-o declarație că „în prezent se restructurează pentru a-și ajusta activitatea și operațiunile ca răspuns la dinamica schimbătoare a pieței”.

Acesta a spus: „Acestea sunt cauzate de întârzierile la cerința legislativă pentru ca flotele să treacă la vehicule cu emisii zero”.

„Toate entitățile operaționale ale companiei și-au oprit operațiunile cu intenția de a reporni sub o nouă structură pentru a satisface cererea actuală și viitoare pentru produsele companiei pentru vehicule de pasageri și comerciale”. BBC înțelege că personalului i s-a spus să plece acasă și să nu se mai întoarcă.

Un angajat, care a dorit să-și păstreze anonimatul, a declarat că firma a adus personal nou încă de acum două săptămâni.
El a declarat pentru BBC săptămâna trecută că personalul a fost „chemat într-o cameră și i s-a spus că nu și-au atins obiectivele și că, prin urmare, investitorii s-au retras” și că toți vor fi concediați. Firma a depus o cerere de schimbare a numelui companiei de camioane de gunoi din Lunaz Applied Technology în App Tech Productions pe 13 martie.

Consiliul Buckinghamshire, care a avut un contract cu compania pentru a acoperi un camion de gunoi, a declarat că este „dezamăgit” să audă despre încetarea operațiunilor.

Pe lângă camioanele de gunoi, Lunaz a transformat o serie de mașini clasice pentru clienți, inclusiv Aston Martin și Rolls-Royce. Ca un cadou de nuntă pentru fiul său Brooklyn, dl Beckham a plătit pentru ca firma să electrifice un Jaguar XK140.

Compania a avut un acord cu firma de colectare a deșeurilor Biffa pentru a converti 10 camioane. Anthony Holley, directorul de flote și facilități al Biffa, a declarat: „Ambele companii au fost implicate: „Ne menținem angajamentul de a ne crește flota net zero ca parte a unor planuri mai ample de decarbonizare a operațiunilor noastre.” El a adăugat că societatea va „continua colaborarea cu Lunaz Group atunci când se vor relua operațiunile pentru produsele sale pentru vehicule comerciale”.

Potrivit The Telegraph, compania cu sediul în Silverstone a fost fondată în 2018 de antreprenorul David Lorenz și de fostul director tehnic de Formula 1 Jon Hilton, afacerea asigurându-și investiția din partea lui Beckham în 2021. Fostul fotbalist englez ar fi preluat o participație de 10 procente, alți investitori fiind familia Barclay, care sunt actualii proprietari ai The Telegraph.

Pe lângă camioanele de gunoi, Lunaz a transformat o serie de mașini clasice pentru clienți, inclusiv Aston Martin și Rolls-Royce. Drept cadou de nuntă pentru fiul său Brooklyn, Beckham a plătit pentru ca firma să electrifice un Jaguar XK140.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Articolul a fost tradus cu Google translate? Ori poate traducerea e facuta intr-o mare lene? Redactie, mai bagati o fisa.

  2. S-au epuizat clientii. Prea putini sunt batuti in cap sa electrifice o masina clasica cu care parcurg cateva sute de km pe an.