G4Media.ro

Luxul rămâne solid: Performanțele financiare ale Brunello Cucinelli / „Vânzările pe piața…

Sursa foto: wikimedia commons

Luxul rămâne solid: Performanțele financiare ale Brunello Cucinelli / „Vânzările pe piața chineză continuă să fie de o mare calitate”

Burnello Cucinelli, brandul italienesc de lux, care se află și în România încă din 2012 conform CPP Luxury raportează creșteri ale vânzărilor internaționale.

„Încrederea mea în lux rămâne foarte ridicată”, a spus Cucinelli, președintele executiv și directorul creativ, în timp ce compania care îi poartă numele a raportat joi o creștere de 12,4% a veniturilor, ajungând la 920,2 milioane de euro în primele nouă luni ale anului, comparativ cu 818,4 milioane de euro în aceeași perioadă a anului trecut, relatează WWD.

În al treilea trimestru, vânzările au crescut cu 9,2% până la 300 de milioane de euro.

„Vedem oportunități semnificative pe piața exclusivă, adevărată a luxului pentru brandul nostru, generate de aprecierea stilului, exclusivității și măiestriei întruchipate de colecțiile noastre”, a spus Cucinelli în timpul unei conferințe telefonice la sfârșitul tranzacțiilor din Milano, unde compania este listată public.

Împreună cu directorul executiv Luca Lisandroni, Cucinelli a subliniat „relația autentică” dezvoltată cu clienții, necesară pentru a ieși în evidență în acest segment. „Putem simți clar încrederea genuină pe care clienții noștri o au în munca noastră.”

Lisandroni a spus că clienții înstăriți sunt dispuși să cheltuiască și că brandul Cucinelli răspunde cu „autenticitatea și capacitatea de a-i angaja”.

Pe baza performanței din primele nouă luni și a comenzilor existente, Cucinelli a confirmat așteptările unei creșteri a vânzărilor de 10% în 2024, precum și pentru 2025 și 2026, și un „profit operațional ușor îmbunătățit” pentru 2024 comparativ cu 2023.

O creștere echilibrată în piețe și canale a contribuit la creșterea veniturilor în cele nouă luni încheiate pe 30 septembrie.

Veniturile din Asia au crescut cu 12,2% până la 245,2 milioane de euro, reprezentând 26,6% din total, susținute de China, Japonia, Coreea de Sud și Orientul Mijlociu.

„Vânzările pe piața chineză continuă să fie de o mare calitate, cu rezultate în creștere și în al treilea trimestru, despre care credem că sunt strâns legate de un amestec de factori foarte semnificativi. Printre aceștia, dorim să evidențiem poziționarea brandului nostru, distribuția exclusivă în cadrul țării, aprecierea ofertei de prêt-à-porter de cea mai înaltă măiestrie și artizanat, și gustul colecțiilor noastre, cu așteptările și cerințele clienților locali în conformitate cu tipul nostru de oferte”, a spus Cucinelli.

La 30 septembrie, existau 128 de buticuri, inclusiv un nou flagship în Miami. În 2025, Cucinelli va deschide magazine în Vancouver, la Four Seasons din Macao, în Abu Dhabi și va extinde buticurile din Viena și Geneva. De asemenea, va deschide o filială în Mexic.

Segmentul cu ridicata a înregistrat venituri de 341,5 milioane de euro, în creștere cu 11% față de anul trecut. Cucinelli și Lisandroni și-au exprimat încrederea în magazinele multibrand, subliniind „libertatea creativă” în prezentarea colecțiilor și „judecata” lor asupra designurilor. „Colaborăm cu 400 de multibranduri la nivel global și suntem foarte pozitivi în legătură cu acestea.”

Cucinelli a raportat o creștere solidă a vânzărilor digitale, legată și de noul site web, lansat la mijlocul lunii iulie, după trei ani de studiu și muncă. Vânzările online reprezintă între 6,5% și 7% din vânzări.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...