G4Media.ro

Mai mulți călători au ratat zborul Cluj-Paris: scanerele pentru verificarea bagajelor s-au…

Sursa foto: Pixabay

Mai mulți călători au ratat zborul Cluj-Paris: scanerele pentru verificarea bagajelor s-au defectat / Jumătate din pasageri au fost duși cu autocarul în Franța / ”Comandantul avionului a luat decizia să plece”

Zeci de oameni au stat joi seară ore în șir în aeroportul din Cluj-Napoca după ce scannerele pentru verificarea bagajelor s-au defectat, iar ei nu au putut înainta spre poarta de îmbarcare, informează Știrile Pro TV.

Aeronava care urma să îi ducă la Paris a decolat doar cu unii dintre pasageri. Pentru ceilalți, responsabilii au pregătit un autocar cu care să pornească spre Franța.

Nu mai puțin de 43 de persoane care ar fi trebuit să urce în avionul ce avea să îi ducă în Paris s-au trezit că nu pot înainta spre poarta de îmbarcare. Și asta pentru că scannerele pentru bagaje nu au mai funcționat. După 40 de minute de așteptare, aeronava a decolat doar cu o parte dintre pasageri.

După ore întregi de așteptare, singura soluție a fost un autocar care să îi ducă pe oameni, în aceeași noapte, spre Paris.

Reprezentanții Aeroportului din Cluj-Napoca au transmis că defecțiunile au aparut din cauza lucrărilor de extindere a terminalului de pasageri.

„Au mai apărut anumite problem legate de soft, de integrare, tăierea anumitor cabluri accidental. Comandantul avionului a luat decizia să plece. Nu cred că ar fi fost o problemă să mai aștepte 30 de minute”, spune David Ciceo, directorul Aeroportului Internațional „Avram Iancu”.

Mulți dintre oamenii care au ratat zborul au refuzat transportul cu autocarul.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Noroc ca Parisul e aproape de Cluj

  2. Va rugam ca in astfel de articole sa specificati si compania care a luat decizia sa abandoneze calatorii. Cititorii trebuie sa stie ce companii sa evite