![youtube, you tube social media, retele de socializare, videoclipuri, trending](https://cdn.g4media.ro/wp-content/uploads/2021/10/christian-wiediger-NmGzVG5Wsg8-unsplash-e1739364499750-768x479.webp)
Majoritatea utilizatorilor din SUA nu mai urmăresc YouTube pe telefon, ci pe televizor / Peste un miliard de ore de conținut urmărit zilnic
Este greu de crezut că YouTube există din 2005, dar iată că sărbătorim cea de-a 20-a aniversare a serviciului cu câteva date interesante dezvăluite de Neal Mohan, CEO-ul YouTube.
Primul lucru important anunțat de oficial este că YouTube este principala platformă de streaming din Statele Unite în ultimii doi ani în ceea ce privește timpul de vizionare, cel puțin conform Nielsen, compania cunoscută pentru măsurarea audienței televiziunii, radioului și ziarelor pe piețele media.
Ceea ce este cu adevărat interesant este că telefonul mobil nu mai este principala platformă de vizionare pentru utilizatorii YouTube din Statele Unite. Televizorul a depășit mobilul pentru prima dată și este acum principalul dispozitiv de vizionare a YouTube în SUA în funcție de timpul de vizionare, relatează Phone Arena.
Interesant este faptul că oamenii nu urmăresc doar videoclipuri obișnuite la televizor, ci și alte conținuturi precum Shorts, împreună cu podcasturi, transmisiuni live, sport, comedii și talk-show-uri.
Potrivit YouTube, telespectatorii urmăresc zilnic, în medie, peste 1 miliard de ore de conținut pe televizor. Din această cauză, YouTube aduce unele dintre cele mai bune caracteristici ale sale pe televizoare, inclusiv o experiență pe al doilea ecran, care le permite telespectatorilor să își folosească telefoanele pentru a interacționa cu videoclipul pe care îl urmăresc la televizor ori de câte ori doresc să lase un comentariu sau să facă o achiziție.
YouTube testează, de asemenea, o nouă funcție numită Watch With, care permite creatorilor YouTube să ofere comentarii live și reacții în timp real la jocuri și evenimente. Această caracteristică a fost testată inițial în 2024 cu NFL și va continua să fie testată cu alte sporturi și tipuri de conținut pe parcursul acestui an.
În altă ordine de idei, YouTube a anunțat că serviciile sale de abonament câștigă teren în Statele Unite, YouTube TV și YouTube Music & Premium depășind 8 și, respectiv, 100 de milioane de abonați (inclusiv teste).
Ultima informație notabilă este că compania intenționează să aducă noi beneficii abonaților YouTube Premium, precum și să le îmbunătățească pe cele existente, cum ar fi Key Plays și multiview.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.