Mari companii americane precum Disney și Comcast au majorat cheltuielile publicitare din SUA pe Instagram după ce au renunțat la platforma X, deținută de Elon Musk
Marile companii americane, printre care Walt Disney și Comcast, au crescut cheltuielile de publicitate pe Instagram după ce luna trecută au oprit reclamele pe X, potrivit Sensor Tower, în timp ce comercianții fug de platforma de socializare deținută de Elon Musk din cauza conținutului antisemit, scrie Reuters.
Disney și Comcast și-au majorat cheltuielile din SUA pe aplicația deținută de Meta cu 40% și, respectiv, aproximativ 6% în cele două săptămâni de la 20 noiembrie, au arătat datele Sensor Tower. Paramount, între timp, și-a triplat cheltuielile pentru Snapchat.
Cifrele subliniază provocarea cu care se confruntă Musk, care la sfârșitul lunii noiembrie a declanșat o tiradă plină de înjurături împotriva agenților de publicitate care au renunțat la X, fostul Twitter.
Miliardarul a văzut cum mai mulți clienți de publicitate au părăsit platforma după ce a aprobat o postare antisemită care susținea în mod fals că membrii comunității evreiești alimentau ura împotriva albilor. El și-a cerut scuze pentru că a distribuit postarea. „Mărcile sunt inteligente în ceea ce privește aceste alegeri, iar orice îngrijorare legată de siguranța mărcii va fi întâmpinată cu o realocare a bugetelor departe de platformele cu probleme”, a declarat Felipe Thomaz, profesor asociat de marketing la Universitatea din Oxford.
Disney, Comcast, Paramount și X nu au răspuns imediat la solicitările de comentarii.
Datele Sensor Tower au arătat că 51 dintre cei mai importanți 100 de agenți de publicitate din SUA pe X din octombrie anul trecut, când Musk a cumpărat platforma, au încetat să mai cheltuiască publicitate pe ea începând cu noiembrie 2023.
Platforma a înregistrat, de asemenea, o scădere de 16% a numărului de utilizatori activi lunari de la cumpărare, deși angajamentul utilizatorilor a rămas stabil, a precizat firma de informații de piață.
Bloomberg News a relatat marți că X era pe cale să sufere o mare prăbușire a veniturilor din publicitate în acest an, până la aproximativ 2,5 miliarde de dolari.
„În timp ce platforme precum X vor păstra probabil o nișă de bază de utilizatori, tendințele generale arată că consumatorii schimbă aplicațiile de rețele sociale bazate pe text cu platforme bazate pe fotografii și videoclipuri”, a declarat firma de analiză mobilă data.ai într-un raport de la începutul acestei luni.
„Împreună cu o serie de erori de management și de gafe de imagine publică pentru X, există o schimbare generală a locului în care este absorbit conținutul de știri.”
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank