G4Media.ro

Marile companii din domeniul bunurilor de consum pariază pe India pentru a…

sursa foto: Unsplash/ Tiago Rosado

Marile companii din domeniul bunurilor de consum pariază pe India pentru a compensa încetinirea din China

India devine următorul mare pariu de creştere pentru PepsiCo, Unilever, Nestle şi alţi giganţi din domeniul produselor ambalate, care caută să compenseze declinul cererii cauzat de redresarea inegală din China, transmite Agerpres. În condiţiile în care PIB-ul Indiei înregistrează cel mai rapid ritm de creştere în rândul marilor economii emergente, companiile încearcă să-şi vândă gama diversă de produse lansând noi arome şi variante de dimensiuni pentru atragerea populaţiei masive a ţării şi piaţa rurală neexploatată până acum.

„În timp ce în ultimele decenii companiile s-au concentrat pe vânzările pe piaţa chineză, următorul deceniu va fi despre vânzările în India. Trebuie mers acolo unde evoluţiile demografice şi economice stimulează vânzările”, a apreciat Brian Jacobsen, economist şef la Annex Wealth Management.

Companiile din domeniul bunurilor de consum prezente în India, ţara cea mai populată din lume, se aşteaptă ca majorarea cheltuielilor guvernamentale, condiţiile meteo favorabile şi creşterea consumului privat să sprijine redresarea cheltuielilor consumatorilor în următoarele trimestre.

Aceste evoluţii ar urma să majoreze cota de piaţă combinată a principalelor multinaţionale – Coca-Cola, P&G, PepsiCo, Unilever şi Reckitt – după declinul înregistrat în China.

Aceste companii au făcut investiţii în India, de exemplu PepsiCo a lansat Kurkure Chaat Fills, Coca-Cola a făcut îmbunătăţiri pentru a majora termenul de valabilitate al produselor, iar Nestle intenţionează să introducă la finalul anului marca sa premium de cafea Nespresso.

Mondelez International a încheiat un parteneriat cu Lotus Biscoff pentru a-şi vinde produsele, şi intenţionează să lanseze noile pachete de biscuiţi Oreo luna aceasta. În ultimele luni Mondelez, Coca-Cola, Unilever şi PepsiCo au raportat creşterea vânzărilor în India.

Nestle a raportat un declin al vânzărilor în China şi a apreciat că evoluţia economiei şi încrederea consumatorilor „sunt clar mai slabe decât ne-am aşteptat”.

„China a fost mereu considerată de investitori un stimulent al creşterii, dar vedem acum că situaţia s-a modificat”, susţine Don Nesbitt, director în cadrul F/m Investments.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează