Marketing pentru promovarea vaccinării: Piercing, bere gratis, petreceri pentru vaccinare, loterii, reduceri la restaurante
Campania de vaccinare împotriva coronavirusului a devenit o cursă amplă, la care participă spectatorii, pentru a reveni la mult așteptata normalitate. Cu toate acestea, există mulți oameni care au fost reticenți față de eficacitatea vaccinurilor și de imunizare, din diverse motive, scrie marketingdirecto.com
Guvernele au dorit să încurajeze vaccinarea prin campanii și acțiuni motivaționale care au încurajat populația să meargă să facă injecția.
Statele Unite, țara-lider a stimulentelor pentru promovarea vaccinării
În general, Statele Unite oferă exemple foarte bune pentru acest tip de marketing. Poate din cauza scepticismului mai mare al cetățenilor țării în fața crizei sanitare, autoritățile americane au promovat mai mult acest tip de campanii atractive.
Pentru a atrage oamenii la „punctul de vaccinare”, autoritățile au lansat reclame precum cea din New York, care a oferit 100 de dolari oricui a venit să se vaccineze împotriva COVID-19 într-un anumit centru municipal. Primarul, Bill de Blasio, a decis să anunțe această măsură după câteva săptămâni în care rata de vaccinare scăzuse.
Nu este singurul lucru pe care l-am putea obține în acest stat datorită vaccinării. Se pare că, dacă te vaccinezi aici, poți accesa gratuit o gamă largă de evenimente culturale. Printre acestea, baschet, baseball și alte jocuri sportive, precum și obținerea de bilete la grădina zoologică.
Statul Ohio, nici mai mult, nici mai puțin, a propus o loterie cu un milion de dolari pe săptămână, cu participarea tuturor celor care se vaccinează împotriva virusului. Această tombolă s-a derulat până la distribuirea a cinci milioane de dolari în rândul locuitorilor mai în vârstă care au primit prima doză.
În orașul Englewood, tot în Ohio, studentul Joseph Costello a câștigat o bursă completă pentru a studia, incluzând școlarizarea, cazarea și masa la o universitate la alegerea sa.
În cazul Memphis, s-au câștigat ca premii mașini Chevrolet și Nissan. Dacă mergem la Washington, aici ni se oferă o bere în schimbul vaccinării. Lanțul național de farmacii CVS a fost încurajat să organizeze tombole de 5.000 USD pentru croaziere și alte tipuri de evenimente.
Alte idei creative pentru a stimula imunizarea
Și Germania a înregistrat o scădere a numărului de persoane care vin în centrele în care se administrează vaccinuri, în ultimele săptămâni. Unul dintre motive poate a fost începutul vacanțelor de vară și al călătoriilor.
Din acest motiv, guvernul german a promovat o inițiativă de reluare a ritmului. Și a anunțat așa-numita „Lunga noapte a vaccinării”, o noapte sanitară pentru vaccinare, care a avut loc în orașul Berlin.
Participanții s-au putut vaccina de la opt după-amiaza până la miezul nopții, o muzică auzindu-se în fundal, ca într-o discotecă și un DJ însărcinat cu întreținerea atmosferei.
Franța a preferat să vizeze populația mai tânără direct printr-o campanie care evidențiază efectele „dorite” ale injecției. Afișele, elaborate de autoritățile sanitare din sudul Franței, sunt menite să arate cum vaccinarea poate îmbunătăți foarte mult viața socială a oamenilor.
Astfel se combat îngrijorările cu privire la efectele secundare „nedorite” sau adverse ale vaccinurilor. În imagini putem vedea doi oameni în spatele unei mașini, alții la un concert, o familie care merge la plajă și un cuplu îmbrățișându-se într-o gară. „Cu fiecare vaccin, viața începe din nou” – este unul dintre mesajele acestei campanii.
Alte idei de evidențiat sunt următoarele:
- La Rajkot, India, femeile au putut opta pentru un piercing în nas sau au avut acces la bijuterii gratis.New Delhi a făcut un pas mai departe și a oferit o reducere de 5% a impozitelor.
- În țări precum Serbia și Rusia sunt oferite cupoane pentru cumpărături. În Transilvania, în România, cetățenii pot fi vaccinați la castelul lui Dracula. Londonezii au primit bilete la Cupa Euro la o tombolă.
- În orașul francez Nimes a fost organizată o „petrecere de vaccinare”, în stilul Germaniei. Doar tinerii între 18 și 25 de ani care și-au finalizat programul de vaccinare au putut participa.
Biletele pentru concerte, pentru cinematografe sau pentru teatre, și chiar excursii, pot fi obținute de cei cu vârsta sub 26 de ani în Argenteuil, lângă Paris. - Vaccinarea în Dubai poate fi sinonimă cu reduceri la restaurante. Cu a doua doză, procentul de reducere e mai mare.
Sursa: marketingdirecto.com/ Rador
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
10 comentarii