G4Media.ro

Măsurile autorităţilor din UE şi din alte regiuni de a pune capăt…

Sursa foto: captură de ecran din magazinul virtual Google Play

Măsurile autorităţilor din UE şi din alte regiuni de a pune capăt reducerilor fiscale pentru coletele de valoare mică ameninţă profitabilitatea Shein

Măsurile autorităţilor din Uniunea Europeană şi din alte regiuni de a pune capăt reducerilor fiscale pentru coletele de valoare mică ameninţă profitabilitatea Shein şi riscă să afecteze atractivitatea pe termen lung a retailerului de fast fashion chinez înainte de debutul planificat pe piaţa bursieră, potrivit investitorilor. Shein, care vinde online, printre altele, topuri de 5 dolari şi rochii de 10 dolari, a depus, în mod confidenţial, la începutul lunii iunie, domentele pentru o ofertă publică iniţială (IPO) potenţial de succes la Londra, a relatat Reuters luna trecută, potrivit News.ro

Capacitatea grupului înfiinţat în China, în creştere rapidă, de a convinge investitorii de soliditatea afacerii sale va determina dacă este capabil să egaleze o evaluare de 66 de miliarde de dolari pe care a obţinut-o într-o rundă de strângere de fonduri anul trecut.

Criticii Shein, inclusiv unii parlamentari din Statele Unite şi Marea Britanie, susţin că se foloseşte de scutiri de taxe vamale la coletele de valoare mică pentru a oferi preţuri mai mici decât ale rivalilor săi şi pentru a evita inspecţiile vamale.

Uniunea Europeană discută despre eliminarea limitei de duty-free, stabilită în prezent la 150 de euro, în cadrul unei reforme vamale propuse în mai 2023. Peste acest prag, se aplică o taxă de import de 17% antrenorilor sportivi, de exemplu, şi de 12% la tricouri.

”În opinia mea, aceasta este cea mai mare incertitudine cu care se confruntă această IPO în acest moment”, a declarat Adil Shah, manager de portofoliu la Delphi Funds, parte a Storebrand din Oslo, care deţine acţiuni la retailerul H&M.

Shah plănuieşte să evalueze atractivitatea unei investiţii în Shein odată ce compania va furniza mai multe informaţii.

Ca răspuns la întrebările Reuters cu privire la îngrijorările investitorilor, Shein a spus că succesul său nu provine din scutiri de taxe, ci din ”modelul său de afaceri la cerere”, despre care spune că reduce risipa şi stocul său de produse nevândute.

Shein oferă o selecţie mult mai largă decât rivalii, datorită miilor de furnizori din China, care preiau comenzi mici şi cresc în funcţie de cerere.

”Aşteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu factorii de decizie politică şi colegii din industrie pentru a revizui cadrele legislative actuale”, a declarat Shein pentru Reuters cu privire la măsurile mai multor ţări de a înlătura lacunele fiscale.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...