G4Media.ro

MedLife lansează LevelUp, primul abonament medical cu acces nelimitat la sală

MedLife lansează LevelUp, primul abonament medical cu acces nelimitat la sală

  • MedLife continuă să susțină și să promoveze abordarea unui stil de viață sănătos, bazat pe prevenție și wellbeing, prin lansarea LevelUp, un produs unic și inovator pe piața din România, dedicat start-up-urilor și IMM-urilor.
  • Astfel, pe lângă investigațiile de prevenție medicală, noul abonament MedLife, LevelUp, oferă în plus angajaților acces la servicii de monitorizare a stresului, nutriție, servicii de înfrumusețare și sănătate dentară, precum și, în premieră, acces nelimitat la servicii de fitness într-o rețea cu 550 de săli la nivel național.
  • MedLife devine operatorul care abordează pentru prima dată, agregat, nevoile firmelor antreprenoriale, mici și mijlocii, de a își motiva echipele cu servicii deductibile fiscal, indiferent de perioadele stresante, în care geopolitica și politicile fiscale ne ocupă tot timpul.
  • Este pe deplin cunoscut faptul că oamenii care fac mișcare, care mănâncă sănătos și arată bine, care își îngrijesc dinții și pielea, care își controlează stresul și sănătatea sunt mai fericiți și mai performanți.

București, 5 martie 2025: MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, anunță lansarea unui nou produs dedicat start-up-urilor și IMM-urilor (companii care au între 10 și 250 de angajați) – LevelUp, un abonament care îmbină soluții complete de wellness, lifestyle și screening medical. Disponibil din martie 2025, abonamentul LevelUp este conceput pentru a sprijini companiile în promovarea unui stil de viață sănătos și în prevenirea problemelor de sănătate, având un impact direct asupra rezultatelor echipelor și satisfacției angajaților.

Noul abonament reunește servicii esențiale de sănătate și wellness, având scopul de a sprijini nu doar starea fizică a angajaților, dar și pe cea mentală, promovând un stil de viață sănătos și echilibrat printr-o abordare integrată care include wellness, prevenție și îngrijire holistică. Beneficiul cheie al abonamentului LevelUp este accesul nelimitat la rețeaua SanoPass, care include peste 550 de săli de fitness partenere la nivel național.

Pe lângă accesul nelimitat în rețeaua SanoPass, abonamentele LevelUp includ și posibilitatea de a accesa servicii premium din cadrul altor companii din portofoliul MedLife, precum DermaLife, DentEstet, MindCare și acces la medicii buni din rețeaua MedLife, oferind abonaților posibilitatea de a beneficia de servicii complete de prevenție și îngrijire holistică la un preț competitiv: de la screening medical și evaluare a sănătății mintale și dentare, la servicii de înfrumusețare și servicii de fitness.

“Este un produs fantastic pentru companiile mici și mijlocii. Abonamentul LevelUp oferă șansa companiilor de a își stimula echipa, de a o ține performantă și sănătoasă și, de ce nu, mai motivată. Este pe deplin cunoscut faptul că oamenii care fac mișcare, care mănâncă sănătos și arată bine, care își îngrijesc dinții și pielea, care își controlează stresul și sănătatea sunt mai fericiți și mai performanți. Credem cu tărie că aceste servicii pot surmonta în perioadele economice dificile lipsa unor creșteri salariale, păstrând pachetele de beneficii atât de necesare motivării echipelor și unui climat de business performant și sănătos”, a declarat Mihai Marcu, CEO și Președinte al MedLife Group.

Impactului introducerii sportului în rutina zilnică

Sedentarismul este un factor major de risc pentru bolile cardiovasculare și alte afecțiuni cronice. În România, aproximativ 40% din adulți sunt insuficient activi fizic, ceea ce contribuie la creșterea ratelor de boli de inimă, diabet și obezitate. Activitatea fizică regulată poate reduce riscul de boli cardiovasculare cu 30-40% și poate preveni până la 50% din cazurile de diabet tip 2. De asemenea, poate reduce riscul de depresie cu 20-30% și îmbunătățește starea mentală.

Rata obezității este în creștere în România, iar combinația între alimentație echilibrată și exercițiu fizic ar putea ajuta la prevenirea acestor probleme. Investițiile în activitatea fizică la locul de muncă pot reduce absenteismul cu 25% și pot crește productivitatea cu 6-10%.

Wellbeing-ul Angajaților: Necesitate, Nu deziderat

Evenimentele recente – pandemia, conflictele globale și inflația – au determinat o schimbare semnificativă în abordarea sănătății la locul de muncă. În fața acestor provocări, companiile au înțeles că sănătatea și bunăstarea angajaților sunt esențiale pentru a depăși perioadele dificile și pentru a menține un mediu de lucru productiv.

Astfel, pachetele de beneficii extrasalariale s-au diversificat, iar abonamentele medicale sunt acum printre cele mai populare beneficii oferite angajaților. Potrivit unor studii recente, în prezent, abonamentele medicale ocupă locul al doilea în topul beneficiilor extrasalariale (33,6%), după tichetele de masă (63,9%). De asemenea, tot mai mulți angajați beneficiază și de alte soluții care le protejează sănătatea, cum ar fi asigurările medicale (17,9%), abonamentele la săli de fitness (9,4%) sau abonamentele stomatologice (3,5%).

Provocările Sănătății Publice în România

În România, speranța de viață sănătoasă la vârsta de 65 de ani este semnificativ mai mică decât media Uniunii Europene, un aspect care subliniază nevoia de a investi mai mult în prevenție și în soluții de wellness pentru populație. Acest deficit al speranței de viață sănătoasă pune presiune și pe companiile care doresc să își mențină echipele sănătoase și productive pe termen lung.

În acest context, wellbeing-ul angajaților devine esențial pentru companiile care vor să evite pierderile financiare și de productivitate legate de îmbolnăviri, absenteism și stresul cronic. LevelUp răspunde acestei nevoi, integrând soluții medicale, psihologice și de wellness pentru a crea un pachet complet care sprijină sănătatea fizică și mentală a angajaților.

Tendințele Global în Piața de Wellness Corporate

Potrivit Research Market Community, piața globală de wellness corporate se estimează că va ajunge la o valoare de aproape 100 de miliarde de dolari până în 2030, de la aproximativ 52 de miliarde în 2023. Aceasta este o creștere semnificativă, care arată tendința globală de integrare a wellness-ului în strategiile de HR ale companiilor.

Unul dintre factorii care a accelerat această schimbare a fost pandemia de COVID-19, care a subliniat importanța sănătății mintale alături de cea fizică. Probleme precum burnout-ul și anxietatea au atins cote maxime în perioada crizei sanitare, având un impact direct asupra productivității și a stării generale de bine a angajaților.

***

Despre Grupul MedLife

MedLife a pornit acum aproape trei decenii, s-a dezvoltat sănătos și a devenit cel mai mare furnizor de servicii medicale private din România. Antreprenorii români, care au pus bazele acestei companii, au investit și s-au implicat pentru a aduce schimbare în sistemul de sănătate românesc, au crezut în inovație și au îndrăznit să țintească cât mai sus, pentru a oferi pacienților români calitate, profesionalism, grijă și respect pentru nevoile lor.

Compania operează cea mai extinsă reţea de clinici, una din marile reţele de laboratoare medicale, spitale generale şi specializate şi are cea mai mare bază de clienţi corporate pentru Pachete de Prevenţie în Sănătate din țară. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzărilor, unul dintre cei mai mari jucători de servicii medicale private din Europa Centrală și de Est.

Grupul MedLife are un istoric de succes în ceea ce privește atât creșterea organică, cât și creșterea prin achiziții. Echipa sa puternică și experimentată de management a fost capabilă să creeze și să gestioneze aceste oportunități de creștere, dobândind cunoștințe și experiență valoroase, care să îi permită găsirea celei mai bune căi pentru continuarea cu succes a extinderii.

Fiind o companie românească cu tradiție, MedLife a ales să se listeze la Bursa din România, fiind un model al listărilor pe piața locală de capital. A deschis orizonturi, iar prin guvernanța corporativă pe care o are implementată, a inspirat și alte companii locale spre a porni pe acest drum și a ajuta la dezvoltarea capitalului românesc și a economiei. Acțiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzacționare pe piața reglementată la vedere administrată de Bursa de Valori București, Categoria Premium, având simbolul de tranzacționare ″M″.

În perioada de pandemie, MedLife a reușit să joace un rol esențial în societate și să capete un statut de lider în monitorizarea pandemiei prin implicarea activă în zona de cercetare.

Compania continuă să investească în proiecte cu impact asupra comunității locale, în tehnologie și infrastructură. Creează locuri de muncă și dezvoltă un ecosistem care contribuie la dezvoltarea și menținerea unei Românii sănătoase.

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.