G4Media.ro

Mercedes-Benz accelerează producţia de vehicule electrice: Vom vedea fabrici întregi axate pe…

Sursa Foto: Mercedes Benz

Mercedes-Benz accelerează producţia de vehicule electrice: Vom vedea fabrici întregi axate pe EV, aceasta este tema pentru a doua jumătate a deceniului

Mercedes-Benz se aşteaptă ca până în a doua jumătate a deceniului să aibă fabrici care produc exclusiv vehicule electrice (EV), dar va evita să construiască uzine exclusiv pentru EV, şi în schimb va păstra linii de producţie flexibile, în linie cu cererea de pe piaţă, transmite Reuters, citată de Agerpres.

Producătorul auto german previzionează că liniile sale de producţie din fabrici vor trece integral la producerea exclusivă de vehicule electrice chiar mai rapid, a anunţat şeful de producţie Joerg Burzer, într-un interviu acordat Reuters

„Construirea unei fabrici pentru maşini pe baterii necesită timp. Avem o altă abordare. Cu siguranţă în următorii ani vom avea unele linii de producţie exclusiv pentru vehicule electrice, vom vedea fabrici întregi axate pe EV, aceasta este tema pentru a doua jumătate a deceniului”, a declarat Burzer.

Producătorul de maşini premium va lansa producţia modelului EQE la Bremen mai târziu în acest an, ulterior urmând să fie produs la uzinele din Beijing şi Tuscaloosa.

Mercedes se bazează pe acest model, versiunea electrică a E-class, pentru a-şi majora vânzările de vehicule electrice, după ce a renunţat la investiţiile în motoarele cu combustie pentru platformele unde se produc doar maşini electrice.

„Cu EQE produs la Bremen şi apoi la Beijing, venim pe un segment în care putem livra volume mult mai ridicate”, a explicat Burzer.

În 2021, doar 2,3% din vânzările de maşini Mercedes-Benz au fost reprezentate de vehiculele electrice pe baterii, procentul urcând la 11% dacă sunt incluse hibridele plug-in, care au atât motor cu combustie, cât şi o baterie.

Începând din 2025, vehiculele electrice şi hibride ar urma să reprezinte 50% din vânzări.

Modelele existente sunt produse în fabrici unde se produc şi vehicule alimentate cu motoare cu combustie, bateriile fiind transportate pe calea ferată de la uzina Sindelfingen către fabricile din Germania şi Ungaria.

În viitor, asamblarea şi producţia bateriilor ar putea fi adusă mai aproape de fabricile auto, a declarat Burzer.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Sa vedem unde vom alimenta aceste masini!
    Si cat timp vom pierde pentru alimentare!

    • Fa sosoteala, dacă încarci cu 200kw în cât timp iei 60kw ca să parcurgi 250km.

    • Vedeti, zero-băţ-zero e un exemplu perfect de ins care se indreapta cu viteza si speranta, cu capul inainte, spre zid.
      Fa si tu socoteala, daca poti, extraterestrule cam ce capacitate energetica iti va trebui ca sa incarci cei 60KW in cele 18 minute (200 KWh) si apoi inmulteste-o de citeva zeci de mii de ori (desi vor fi- probabil – chiar mai multe masini puse simultan la incarcat rapid).
      Nu-i asa ca va trebui dublata sau triplata capacitatea sistemului energetic, ca sa nu mai pomenim de infrastructura?