G4Media.ro

Mercedes-Benz, primul producător auto care va primi celule de baterii de la…

sursa foto: Pexels

Mercedes-Benz, primul producător auto care va primi celule de baterii de la o nouă fabrică a firmei chineze CATL din Ungaria

Mercedes-Benz este primul producător de automobile care va primi celule de baterii de la o nouă fabrică de 7,34 miliarde de euro pe care firma chineză CATL intenţionează să o construiască în Ungaria, a anunţat vineri grupul german, adăugând că este cel mai mare volum iniţial de comenzi pentru fabrică, transmite Reuters.

Mercedes-Benz a declarat că acordul a marcat următoarea etapă în direcţia obiectivului său de a atinge o capacitate de producţie a bateriilor de peste 200 de gigawaţi oră (GWh), în opt locuri de producţie la nivel mondial, până la sfârşitul deceniului.

Fabrica, anunţată vineri de Contemporary Amperex Technology (CATL) din China, va furniza celule de baterie pentru următoarea generaţie de modele Mercedes-Benz.

”Cu CATL avem ca partener un lider tehnologic care să ne ofere – în calitate de primul şi cel mai mare client al capacităţii iniţiale a noii fabrici – celule de baterie neutre în CO2 de top pentru viitoarea generaţie de vehicule electrice din Europa”, a spus Markus Schaefer, membru al consiliului de conducere al Mercedes-Benz.

sursa: News.ro

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

24 comentarii

  1. Nu știu cum fac vecinii noștri dar atrag investiții de miliarde de euro .Orban este rău de gură dar se văd și rezultatele

  2. Oare faptul ca au un sistem viabil și in continua dezvoltare sa fie motivul?! Nu cred! Și noi avem câteva cioturi și când le facem le facem bine, in zeci de ani, nu ca ungurii și croații in câțiva ani!

  3. CATL, cel mai mare producator in domeniu, prima fabrica in Germania.
    A doua in Ungaria, cea mai mare investitie ever din istoria tarii. Drumul Matasii, iata, ajunge si aici, doar ca ne ocoleste. Ce inseamna sa fi independent si sa-ti vezi de treaba. 🙂

    • Să ne calmăm puțin!
      Nu este niciun motiv de invidie sau admirație.
      Este o veste foarte bună pentru toată lumea.
      Mobilitatea electrica va deveni mai ușor accesibilă.
      „Să fii independent și să-ți vezi de treabă” cred că se referă la UDMR!

  4. După ce și-au creat economia dependenta de Putin vor să treacă pe eco, să scape de Putin depinzând de chinezi! Bună strategie!

  5. Intrebari stupide, de ce in Ungaria si nu in Romania.
    Acordarea de facilitati,terenuri,utilitati….
    Impozit pe profit 9%.
    Am incercat si noi cu terenul de la Romexpo dar au intrat in scena patriotii verzi si ong-urile useriste.

    • Vorbesti de parca la Romexpo s-ar fi facut masini electrice Tesla!

    • Nu conteaza ce se producea la Romexpo.
      Conteaza sa produci bani.

    • Era un proiect imobiliar, ce spanac produceai?
      Poti sa imi spui in inteligenta ta ce produce o cladire de birouri/apartamente? In afara de ra.hat pe teava?

    • Tie ti se pare ca Londra sau Frankfurt produc masini Tesla?
      Nu mai comenta ceva ce nu pricepi.

    • Vrei de la stat un teren gratis sa faci tu blocuri si profit maxim?
      Ce produce un apartament aici, in Londra, Frankfurt sau Dubai?
      Macar daca erau studiouri videochat!
      Tu esti din ala care ne spune ca bitcoin produce..

    • Daca atat ai inteles tu ca acolo se faceau apartamente de locuit e clara treaba.

    • „complex gigantic, cu 14 clădiri noi având destinații diverse: birouri, locuințe, hoteluri, spații comerciale și muzee, plus 12.000 locuri de parcare”
      Hai ca am gasit textul proiectului sau macar ceva edificator!
      Ia zi tu inteligentule, ce produc chestiile astea?
      Tot ce se construia se facea cu produse din China, China produce noi importam, deficit comercial. Ungaria produce legume si exporta legume cu apa importata de la noi. Ca atat putem.

  6. pai noi avem.niste useristi care n au fost in stare sa stea juma de an la putere.
    cu Nasui , Voiculescu si Ion , si Ciolos din spate care i a scos de la guvernare.
    si acum ies si ne dau lectii de economie.

  7. Ce nu înțeleg unii este că s-au terminat cu „politica independenta”; lumea e prea mică pentru așa ceva. Ungaria atrage investitii pentru că economic a fost întotdeauna cu 100 de ani înaintea noastră, și este bine poziționată.

    • Diferența dintre noi și ei este de 90 km puteau f bine sa vina la Oradea dar au ales acolo . Bine ca am dat insula mare a Brăilei la arabi și pe ăștia nu am putut sa ii aducem

  8. Sunt interese mari la mijloc, e ok – suntem bine. Vom avea mereu Dacia

  9. Eu cred ca de fapt au vrut sa investeasca in Rom, dar au gresit locatia, si s-au dus cu 60 de km mai incolo. Sau pur si simplu au confundat Bucurestiul cu Budapesta.

  10. Ungaria atrage investiții pt ca Orban e un lider competent, realist și are cojones, ceea ce in Romania, pupatoarea de serviciu a Americii si UE, nu o sa vedeti vreun lider ca are.