G4Media.ro

Meta în discuții să cumpere 5% din EssilorLuxxotica raportează Wall Street Journal…

Sursa foto: flickr.com

Meta în discuții să cumpere 5% din EssilorLuxxotica raportează Wall Street Journal / Compania este deja partenerul producție pentru ochelarii inteligenți Ray-Ban / La cât este evaluată compania

Meta Platforms (META.O) este în discuții pentru a achiziționa o participație de aproximativ 5% la EssilorLuxottica (ESLX.PA), partenerul său de producție pentru ochelarii inteligenți Ray-Ban, a relatat joi Wall Street Journal, citând persoane familiare cu subiectul.

Cota la cea mai mare companie de ochelari din lume ar putea valora 4,33 miliarde de euro (4,73 miliarde de dolari) pe baza ultimei sale valori de piață de 86,50 miliarde de euro, potrivit calculelor Reuters bazate pe datele LSEG.

Potențiala tranzacție ar putea să îi ofere companiei Meta un control mai mare asupra foii de parcurs pentru ochelarii inteligenți, într-un moment în care giganți tehnologici, inclusiv Apple (AAPL.O), deschide fila nouă, investesc milioane de euro pentru a crea gadgeturi de ultimă generație bazate pe tehnologii de realitate augmentată și mixtă.

Acțiunile EssilorLuxottica listate la Paris au crescut cu 3% după raport, în timp ce Meta a câștigat 1,2%. Compania de ochelari a fost formată în 2018 printr-o fuziune a Essilor din Franța și Luxottica din Italia. Delfin, holdingul deținut de familia regretatului fondator al Luxottica, Leonardo Del Vecchio, este cel mai mare investitor al său, cu o cotă de aproape 33%, relatează Reuters.

Ochelarii inteligenți Ray-Ban Meta, lansați pentru prima dată în 2021, au reprezentat o parte importantă a portofoliului de produse de consum al Meta.

CEO-ul EssilorLuxottica, Francesco Milleri, a declarat la începutul acestei săptămâni că noua generație de ochelari inteligenți Ray-Ban Meta, lansată în octombrie anul trecut, s-a vândut mai mult în câteva luni decât au făcut-o cei vechi în doi ani.

Analiștii au avut o părere pozitivă despre ultima generație de ochelari, care includ un asistent Meta AI și sunt capabili să transmită live ceea ce vede un utilizator direct pe Facebook și Instagram.

„Credem că ochelarii inteligenți Ray-Ban de la Meta ar putea fi doar la o generație sau două distanță de a găsi produsul potrivit pieței”, au declarat analiștii Bernstein la începutul acestei luni, relatează Reuters.

O a treia generație de ochelari este de așteptat să fie gata până în sezonul de cumpărături de sărbători 2025, potrivit raportului WSJ.
EssilorLuxottica a refuzat să comenteze, în timp ce Meta nu a răspuns la solicitarea Reuters de comentarii.

Nota: Ana-Maria Cristea este absolventă de Fashion Business Media and Communication la Istituto Marangoni di Design din Londra 

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează