G4Media.ro

Meta modifică etichetele pentru AI pentru a marca mai eficient conținutul produs…

Sursa foto: Dreamstime.com © Wrightstudio 

Meta modifică etichetele pentru AI pentru a marca mai eficient conținutul produs cu inteligență artificială

Conţinutul creat sau modificat cu ajutorul inteligenţei artificiale va fi marcat pe Facebook şi Instagram cu alte etichete decât cele de până acum, după ce Meta a decis să le modifice, transmite News.ro.

Meta a decis modificarea etichetelor folosite pentru evidenţierea posturilor care includ conţinut creat ori modificat cu ajutorul AI-ului.

În loc de „Made with AI”, ca până acum, pe aceste etichete scrie acum „AI info”. Meta spune că a luat această decizie deoarece vechile etichete „nu s-au ridicat la aşteptările oamenilor şi nu au oferit întotdeauna suficient context”.

Compania americană a început să folosească etichete pentru conţinutul realizat cu ajutorul inteligenţei artificiale în luna aprilie.

Aceste etichete se bazează pe ceea ce Meta numeşte „standardele industriei” de identificare a conţinutului alterat folosind AI-ul.

Recent, însă, aceste etichete au stârnit furia fotografilor, inclusiv a unora celebri, după ce fotografiile acestora au fost marcate ca fiind create cu AI din cauza unor simple reglări făcute în Photoshop.

Acesta pare să fi fost motivul concret pentru care gigantul american a decis să schimbe formularea din cadrul etichetelor pentru conţinutul realizat cu ajutorul inteligenţei artificiale.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...