G4Media.ro

Microbuz înmatriculat în România, implicat într-un accident grav în Ungaria/ Două persoane…

Sursa foto: Pixabay

Microbuz înmatriculat în România, implicat într-un accident grav în Ungaria/ Două persoane sunt în stare critică

Cinci persoane au fost rănite într-un accident produs, sâmbătă, pe autostrada M5, în apropiere de Kecskemét, a anunţat Serviciul Naţional de Ambulanţă din Ungaria, potrivit MTI, citată de News.ro. Doi dintre răniţi sunt în stare critică.

Potrivit informaţiilor obţinute de MTI, un microbuz înmatriculat în România, care se deplasa în direcţia Szeged şi tracta o remorcă, a părăsit carosabilul ieşind de pe autostradă şi s-a răsturnat în şanţ. Atât microbuzul, cât şi vehiculul tractat s-au răsturnat. Vehiculul transporta şapte pasageri.

József Hangai, purtător de cuvânt al Serviciului regional de salvare, a declarat că în urma accidentului două persoane se află în stare critică, una a fost rănită grav, iar alte două au fost rănite uşor.

Potrivit informaţiilor acestuia, la faţa locului au fost solicitate mai multe ambulanţe, precum şi elicopterele de salvare din Budaörs şi Szentes.

Persoanele rănite au fost transportate la spital, în timp ce alte două persoane, după ce au fost examinate, au putut rămâne la faţa locului, a adăugat József Hangai.

Din cauza accidentului, timp de câteva ore, tronsonul afectat al autostrăzii M5 a fost închis complet, iar traficul a fost deviat.

sursa: News.ro

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. slava Domnului ca noi am scapat – am fost nevoit sa iau un astfel de mirobuz din germania in romania dupa ce mi s-a stricat masina noaptea dinainte de Craciun. stiu despre ce vorbesc. „microbuz cu remorca” inseamna evazionisti fiscali organizati– dar asta nu ar fi nicio problema: baietii stau cel putin 50% din timp pe telefon sa caute clienti pentru remorca si pasageri „pe retur” sau alte aranjamente. fie-mea (eram cu copii) m-a intrebat „tati, dar de ce oamenii umbla cu aceste microbuze?” (se referea la clienti). habar nu am avut ce sa spun. clientii sunt de o anumita conditie, in general (as mentiona si etnia, dar ma tem ca as fi catalogat). cred ca prefera sa plateasca aceiasi bani (nu e mai ieftin ca la Flixbus, unde imi inchipui ca marac ai ceva conditii) sintr-o anumita teama/timiditate/rusine/frica de civilizatie. e mediul lor, unde se simt bine. nu inteleg cum politia din toate aceste tari – dar Romania, in primul rand, nu ii verifica mai bine. peste tot vorbitul la telefon in timpul condusului este interzis. despre Schengen: la iesirea din tara, soferul a uitat sa dea actele lui iar doua minore de etnie din microbuz nu aveau nicio hartie suplimentara (eu fac n=spe acte la notar ca sa trimit copilul cand pleaca singur cu avionul). vamesii din RO si HU nici nu au observat, mai inolo nimeni nu ne-a verificat (din necesitate m-am si intors tot cu acelasi microbuz pentru a recupera masina)

  2. „a părăsit carosabilul ieşind de pe autostradă şi s-a răsturnat în şanţ. ” dupa cum vad, niciun alt vehicul implicat. deci: ori telefonul, ori oboseala. amenda pe care am platit=o pentru ca am lasat masina din neglijenta intr-o parcare private in germania mi se pare floare la ureche si de neglijat in contextul povestii tocmai citite.

  3. despre „diaspora” numai de bine. nu inteleg de unde imaginea asta de grup cu trasaturi comune (in general idealizate — voteaza „corect”, pt ca „s-au civilizat” / adicatelea au inteles valorile democratiei liberale si ale economiei de piata – sanki, asta sa le-o spuneti colegilor mei de calatorie — o aventura de neuitat care a meritat micul deranj financiar.

  4. acuma putin despre presa: cautand online info despre accident, am observat ca toate site-urile reproduc acelasi text. unele (mai cinstite) mentioneaza o sursa, altele (mediu constite) nu isi aroga niciun merit (semneaza „Redactia”) dar unele au chiar byline – semnatura adica. media „gratuita” de azi a devenit o masina de „reciirculat” texte cel mult adaugat cate un titlu mai atragator, care a devenit substanta productiei.