G4Media.ro

Mihai Tudose, atac dur la ministrul Transporturilor: Băi dementule!

Mihai Tudose, atac dur la ministrul Transporturilor: Băi dementule!

Fostul premier, Mihai Tudose, (ProRomânia) l-a atacat dur pe ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, pe care îl acuză că nu trimite la Comisia Europeană documentația pentru finanțarea proiectului podului peste Dunăre, potrivit DeBraila.ro.

Tudose a declarat într-o conferință de presă că n-ar fi renunțat, pe 16 ianuarie 2018, la fotoliul de prim-ministru dacă nu se semna contractul pentru podul suspendat peste Dunăre, „chiar cu riscul de a mă acuza toată lumea că mă țin de scaun”.

Deputatul ProRomania l-a criticat în termeni duri pe Răzvan Cuc (PSD), actualul ministru al Transporturilor, numindu-l „dement”, în contextul în care Guvernul Dăncilă nu a trimis nici până acum Comisiei Europene cererea de finanțare pentru podul suspendat, proiect cu o valoare de aproximativ 500 de milioane de euro.

„La Ministerul Transporturilor si la cel al Fondurilor Europene sunt doua monumente de incompetenta. Doamna Cretu (n.r. ProRomania, comisar european pentru dezvoltare regionala) a spus clar: <<Noi aprobam ce ni se trimite!>>. Am vazut doua declaratii halucinante ale monumentului de incompetenta Cuc. A spus ca i-a aratat doamnei comisar Cretu cate proiecte are in birou la el. Replica, doamna Cretu este o doamna si nu si-a permis, era: <<Ba, dementule, daca le tii in birou… eu le aprob cand sunt la Bruxelles>>. Ministrul Transporturilor, la Braila, cand a fost intrebat de unii dintre colegii dumneavoastra daca a trimis cererea de finantare, a spus ca ne trebuie oameni patrioti la Bruxelles. Raspunsul este acelasi: <<Pai, demența ta, nu vrei sa trimiti tu actele acolo, ca sa le semneze cineva?>>. Poate inca nu a aflat ca podul peste Dunare si infrastructura conexa sunt in MasterPlanul de Transport aprobat de Bruxelles, in timpul Guvernului Ponta, pe vremea ministrului Ioan Rus. Niste extinctoare… Dumnezeule, trebuie pur si simplu luata hartia si trimisa la Bruxelles, atata tot. Ei au invatat o chestie si le e frica ca de dracu.. folosesti bani europeni, dupa ei vine OLAF-ul (n.r. Oficiul European de Lupta Antifrauda). Uite ce a patit cu Teldrum. Atunci, daca iei bani de la buget, nu vine OLAF-ul, vin ai nostri si aici mai faci o contestatie ca completul de 3, de doi jumate’, ca Curtea Constitutionala. Daca vine OLAF-ul e naspa..”, a mai adaugat Mihai Tudose, citat de portalul DeBraila.ro.

Foto. InquamPhotos / Octav Ganea

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

16 comentarii

  1. Ba’, da’ o sa fie cu taxă sau nu? Ca asta conteaza cu adevarat…

    • Unde ai vazut tu fara taxa, in afara de Germania?..in Grecia, la Patras, e un pod de vreo 5 km, de autostrada(peste golful Corint) – taxa e, parca 15-20 euro de masina! Ferry, in schimb, costa 6 euro de masina! Nu trebuie sa ti mai spun eu ca e coada la ferryboat si podul e gol! Ba chiar si-au facut reclama ceva de felul: ”Admirati panorama podului de pe ferryboat”!

    • Pardon..or mai fi în câteva locuri fara taxă, dar sunt foarte rare! La noi, de ex.. gratuit nu treci decât barajele de la Porțile de Fier(1 și 2)

    • Pai, gratuit ar fi sa treci Dunarea inot.
      Daca crezi ca nu merita, nu treci si nu platesti pretul. Punct

    • Raspuns : Daca as fi construit cu fonduri europene ar fi fara taxe , bre !…

    • Eu nu știu în ce condiții: că la greci, multe autostrăzi sunt construite cu fonduri (e plin de panouri) și nu sunt deloc gratis! Chiar nu știu care sunt condițiile pt a fi gratis, dar nu e chiar așa de simplu cum credem(nu o spun cu răutate, chiar NU STIU)

    • Despre taxele de la greci: a fost gratis, dar acum doi ani, in falimentul si foamea lor dupa bani au introdus taxe. Cu „luminatii” astia o sa ajungem si noi tot acolo sau mai rau.

    • Măcar nu au vigneta grecii și dacă nu ai bani, poți merge, mai încet – e drept (dar poți) – pe drumurile naționale! La noi e și cu vigneta (e drept, nu e o avere, e o treime din prețul de la bulgari, de ex) e și cu plătit de poduri!

  2. Are dreptate si Tudose legat de acest pod facut de o asociere în care sunt si JAPONEZII – probabil jigodiile (tradatorii, scursurile, mizeriile) PSDiste asteapta sa se schimbe Comisarul, ca nu cumva Corina Cretu sa semneze aceste acte; oricum ar fi nasol sa aprobe UE o finanțare inainte de europarlamentare, pentru ca tema campaniei lor este „UE nu ne da destul”.
    Ce uita mereu sa ne explice Tudose, este de ce nu a anuntat el PSD ca isi da demisia la 48 de ore dupa ce pleaca Prim-Ministrul Japoniei si sa ceara sa fie facut protocolul vizitei in condiții „normale”, ca semn de respect pentru aceasta tara si acest popor extraordinar.
    Asa a reușit să își lege numele definitiv de un alt moment complet penibil in care clasa politica postdecembristă a distrus imaginea Romaniei

    • Pana acum, 7 comentarii ingrijorate despre taxa de pod. Temere coplesitoare.
      Tragi concluzia ca prin constructia podului pericolul iminent este ca se va ingradi dreptul de libera circulatie a romanilor; oamenii nu vor mai putea traversa Dunarea gratuit, ca pana acum, dar vor fi obligati sa treaca pe pod, unde li se va lua pielea de pe ei.
      De ce nu se face? Deaia!

    • tema taxei este parazita – cel mai important este să fie facut din bani europeni ( nu de la buget sau din împrumuturi dubioase), apoi cine ajunge acolo hotărăște cum trece = daca e taxa de pod mare poate sa ia bacul / taxa 0 inseamna ca se pierd cateva zeci de locuri de muncă… dar orice progres are si costurile sale sociale.

    • Wrong! Eu nu sunt deloc ingrijorat! Eu doar ma amuz ca toata lumea cere non stop autostrazi, dar nu suntem constienti ca in momentul in care va fi 10 euro pana la Pitesti sau 20 euro pana la Constanta o sa inceapa ProTV stirile cu”Blocaje nemaivazute in Titu si Gaiesti” etc! Si primii care nu vor mai folosi austrazile sunt exact transportatorii, care acum se plang, dar, in vest ii vezi aproape numai pe DN-uri(mai ales pe cei din est)! Intocmai ca la greci, la podul de care scriam mai sus! Totusi, faci un drum sa mearga lumea pe el, nu doar bogatasii, nu? ..si nu cred ca vei tine nici cele cateva locuri de munca, daca nu e nimeni pe drum!

    • Fals! @Ciprian
      Ala care crede ca salveaza 10 euro trecand prin Titu si prin toate localitatile, oricum nu stie ce valoare au 10 euro deci merita sa-si injure soarta. Nu mai comentez ca pretul pe care-l bagi e doar asa ca sa faci impresie.
      Vrajeala, cu „transportatorii”! – ii vezi pe DN-uri fiindca tu te duci pe DN-uri, dar nu esti simultan si pe autostrada ca sa vezi ca e full. Intra pe DN-uri de nevoie nu din criza de 10 euro. Sa nu-mi dai exemplu papagalul de sofer roman, care si-a setat navigatorul pe drum fara taxe si s-a intepenit in nustiucare comuna ca nu a mai putut sa ia curba, care a aparut luna trecuta prin youtube de-l radeau si curcile.
      Du-te si intreaba-i pe aia care asteapta cu orele la bac la Braila sau Galati sau la Calarasi, si dupa aia sa zici daca problema e ca va fi cu taxa.

    • Nu e de ”facut impresie” prietene: media in Europa de est e 7 euro / 100 km….pana la Pitesti sunt 120! Eu consum motorina de 6 euro pana la Pitesti! Si altul la fel! Si altii la fel! Do the math…tu ai plati mai mult decat dublu pt o jumatate de ora mai rapid?..eu unul prefer sa plec mai devreme! Si gandeste-te la unul care are 3 tiruri si nu transporta nimic perisabil! De ce ar ”arunca” cu banii? Da, ii vezi la bac, dar nu au alternativa! Unde e, prietene full pe autostrada?..in Italia si Franta eu nu am vazut! Si-nca ceva: nu le intepeneste masina pe un DN, la curba,..e DN, nu DJ – dupa cum vezi, nici acum nu le intepeneste, ca pe DN-uri merg! Sunt in stare sa fac pariu ca vor fi mai aglomerate decat autostrazile, daca vom avea vreodata autostrazi si alea vor fi cu plata!

    • Ehei, prietene (zic si eu asa, desi nu-mi aduc aminte cand ne-am imprietenit) care le-ai vazut pe toate dar te scarpini in … pentru cinci euro, daca ai chef sa stai la bac pentru 5 euro un timp cat ai putea sa ajungi la Tulcea sau la Constanta, inseamna ca arzi gazu de pomana, deci intr-adevar nu conteaza pentru tine! Dar nici tu nu contezi pentru calculul de eficienta! Crezi ca se vor inmulti bacurile ca sa le faca concurenta alora cu podul? La Fetesti sau la Giurgeni treci cu bacul ca sa nu platesti taxa de pod? A scazut traficul de cand au pus taxa?
      Doar ca informatie pentru ca multi nu stiu: taxa de pod este pentru intretinere, nu are legatura cu amortizarea podului. E valabil si pentru majoritatea autostrazilor. Si, pana una-alta nici pe autostrazi in Romania nu platesti decat rovinieta de DN asa ca vorbim doar ca sa stam in cur si ca sa ne scarpinam in crestet si sa nu ne apucam sa si facem ceva ca, daca o sa ne coste…
      Exact ce face si tembelul de cuc care se fotgrafiaza cu utilajele si inaugureaza santiere care nu lucreaza si deschide centura Chitila dupa ce a fost fortata de soferi, desi nu-i gata nici acum… samd

  3. Cum se face selectia ptr. ministrii? Cum este posibil sa asezi pe scaunul ministrului de transporturi , o persoana neputincioasa. Ori nu poate , ori nu stie , ori nu vrea. Sa spuna in Cpex lor , ca sa se ia masuri. Tradiv , caci infratrastructura rutiera, cale ferata , si aeriana este aproape inexistenta , iar ce s-a mostenit acum 30 de ani este pe duca.
    Competenta trebuie sa fie prioritara la toate ministerele . Nu-i suficient ca-i ministru politic , trebuie sa aiba pregatirea necesara in domeniul pe care-l manageraiza.