![](https://cdn.g4media.ro/wp-content/uploads/2021/09/influencer-selfie-768x432.webp)
Ministerul Turismului caută influenceri ca să promoveze România ca destinație de city-break. Licitație publică
Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT) vrea să angajeze influenceri pentru a promova online România ca destinaţie pentru turiştii străini, potrivită pentru city-break, transmite agenția News.ro. Anunţul a fost publicat pe SEAP, iar data limită de transmitere a propunerilor este 28 iunie.
Potrivit anunţului MAT, principalul obiectiv stabilit pentru publicitatea online, realizată de influenceri, se referă la promovarea excursiilor de tip city-break, astfel încât persoanele care accesează reţelele sociale să se transforme, în final, în vizitatori ai ţării noastre. Vor fi valorificate, totodată, evenimentele organizate în România (turismul de distracţie), precum şi experienţele enogastronomice.
Selecţia urmează să fie derulată în perioada septembrie-octombrie a acestui an şi vizează micro-influenceri (sub 100.000 de urmăritori), macro-influenceri (între 100.000 şi 1 milion de urmăritori) şi mega-influenceri (peste 1 milion de urmăritori).
Propunerile transmise în urma publicării anunţului pe SEAP trebuie să cuprindă informaţii relevante referitoare la derularea strategiei, nominalizări de influenceri atât din România, cât şi din Europa (două pieţe: Marea Britanie şi Germania), pentru fiecare categorie indicată şi al căror profil să se potrivească întregii campanii, precum şi alte date referitoare la criteriile de evaluare şi costuri. (Sursa Foto: Unsplash.com)
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank© 2025 G4Media.ro - Toate drepturile rezervate
Acest site foloseşte cookie-uri.
Website găzduit de Presslabs.
3 comentarii