Ministerul Turismului, eșec la o licitație pentru influenceri: ”Nu s-au prezentat doritori”. Contractul era pe 200.000 de euro
Ministrul Turismului, Daniel Cadariu, a declarat luni în emisiunea Talk News de la Prima News TV despre promovarea României prin influenceri, că nu s-a putut finaliza o achiziţie publică pentru acest proiect, deși au fost trei încercări în acest sens, transmite News.ro.
”Din păcate nu au avut nicio influenţă pentru că suntem la a treia încercare de achiziţie publică pentru influenceri. Nu s-au prezentat”, a spus ministrul Cadariu.
El a precizat că licitaţia nu îi vizează pe influenceri, ci o agenţie de publicitate specializată care, dacă va câştiga licitaţia, vor face împreună propuneri.
”Nu s-a putut finaliza o achiziţie publică, suntem la a trei încercare din păcate. Erau alocaţi aproximativ 200.000 de euro”, a mai spus ministurl, arătând că este posibil ca oferta să fie prea mică.
”Noi anul acesta am avut pentru marketing şi promovare 15 milioane de lei, ne-am propus pentru anul viitor 30 de milioane de lei, dacă sunt de acord cei de la Finanţe, să putem mări aceste sume”, a mai spus Cadariu.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
1 comentariu