Ministrul bulgar al transporturilor: Nu este un secret pentru nimeni că sunt milionar, vom construi 4 poduri peste Dunăre
„În Ruse sunt condiții de dezvoltare a industriei, la fel pentru un aeroport. Cetăţenii sunt de multă vreme nemulţumiţi de problemele şi cozile de pe podul de peste Dunăre. S-au creat condițiile, m-au ajutat cu idei despre cum pot fi realizate acestea, am văzut și varianta în care, în timp ce se repară podul, putem pune în funcțiune bacul Ruse – Giurgiu, care a funcționat 20 de ani și a fost o variantă de rezervă pentru pod”, a spus noul ministru bulgar al transporturilor, Nikolai Sâbev, în timpul unei vizite în orașul său natal, Ruse, transmite ruse.news, citat de Rador.
„Noi vom mai construi patru poduri. Trebuie să începem studii geologice și de fezabilitate asupra posibilelor potențiale locuri, unde credem că ar trebui să existe poduri peste Dunăre. Când premierul Kiril Petkov m-a invitat să mă alătur formațiunii „Continuăm Schimbarea”, a spus: Noi ne bazăm mult pe cunoștințele dumneavoastră în domeniul transporturilor.
Ei consideră că au un expert serios care să facă o schimbare în acest domeniu. Pe de altă parte, sunt implicat de mult timp în transporturi, în creștere economică și modelare economică și sunt conștient că dacă nu avem un sistem de transport ce funcționează bine, creșterea economică este imposibilă”, a adăugat el. (…)
„Nu este un secret pentru nimeni că sunt milionar. Am suficiente fonduri și active. Odată cu intrarea la putere, eu pierd ocazia de a-mi pune în practică cunoștințele pentru câștig personal. Le voi concretiza în interes public. Și pentru mine este interesant, și pentru alți oameni, cum se vor materializa.
Avem o viziune foarte clară despre ceea ce ne dorim în transport. Ne dorim ca sistemul de transport în ansamblu, cu toate tipurile de industrii de transport, să funcționeze eficient și în sincron, ca un tot unitar. Odată ce avem acest obiectiv, îl punem la punct – prima industrie, a doua, a treia, cum să fie coordonate”, a recunoscut Nikolai Sâbev.
„Avem planificate patru poduri peste Dunăre și Podul Asparuhov din Varna, trebuie să muncim foarte mult pentru acel pod – în măsura în care putem să îi îmbunătățim capacitatea, posibilitatea de acces. Trei tuneluri în Stara Planina – „Șipka”, „Petrohan” și unul la est.
Trebuie să putem colecta mai ușor fluxurile din sudul și nordul Bulgariei și să căutăm rute de transport mai scurte, pentru că acestea reprezintă costuri și mai ales timp. Prioritatea pentru Căile Ferate Bulgare este crearea unui program de redresare. În primul rând, compania nu ar trebui să ia mai mulți bani de la contribuabili. Nu este clar dacă subvenția rămâne. Această companie trebuie să facă bani pentru contribuabili, nu să ia de la ei”, a adăugat el.
Sursa: Ruse News/ Rador/ Traducerea: Mirela Petrescu
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
11 comentarii