G4Media.ro

Ministrul Economiei: E-comerţul este o soluţie comodă pentru IMM-urile româneşti şi poate…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

Ministrul Economiei: E-comerţul este o soluţie comodă pentru IMM-urile româneşti şi poate fi o platformă de export a produselor cu etichetă„Fabricat în România”. Marţi voi avea o discuţie cu reprezentanţii marilor reţele de magazine

Ministrul Economiei, Şfefan Radu Oprea, consideră că E-comerţul este o soluţie foarte comodă pentru IMM-urile româneşti şi poate fi o platformă de export a produselor „Fabricate în România”. El anunţă că marţi va avea o discuţie cu reprezentanţii marilor reţele de magazine pentru că ne dorim la nivelul Guvernului Marcel Ciolacu să încurajăm exportul de produse româneşti prin intermediul acestor reţele. Ministrul a prezentat imagini cu pepeni produşi la Însurăţei – Brăila care sunt exportaţi în Polonia, transmite News.ro.

”100 miliarde euro. Aceasta este ţinta exporturilor României de anul acesta. În 2023 am atins valoarea de 93 miliarde de Euro. Industria auto a fost principalul exportator, de aceea am susţinut poziţia ACAROM ( Asociaţia constructorilor de automobile din România) la Budapesta la reuniunea miniştrilor economiei din UE. De regula, mă întâlnesc cu reprezentanţii industriei înainte de reuniunile interministeriale pentru a defini poziţia de ţară, dar şi după aceea pentru a-i informa despre discuţiile avute şi poziţionarea celorlalte state membre”, scrie ministrul Economiei într-o postare pe Facebook.

Ştefan Radu Oprea precizează că, prin dialog şi susţinere a intereselor industriei româneşti putem creşte valoarea exporturilor, dar şi prin deschiderea de pieţe noi, iar acest lucru l-a reuşit împreună cu Florin Barbu ministrul agriculturii, cu ANSVSA.

”Am deschis anul acesta pieţe noi pentru carnea de pasăre sau cerealele din România, de la ţări din zona Golfului până în Vietnam. Iar pentru cei care uită ca marea este făcută din picături le spun că sunt antreprenori care au debutat prin Start Up Nation şi care exportă prin intermediul platformelor digitale. E-comerţul este o soluţie foarte comodă pentru IMM-urile româneşti şi poate fi o platformă de export a produselor „Fabricate în România”, spune ministrul Economiei.

”Marţi voi avea o discuţie cu reprezentanţii marilor reţele de magazine pentru că ne dorim la nivelul Guvernului Marcel Ciolacu să încurajăm exportul de produse româneşti prin intermediul acestor reţele”, adaugă Oprea.

Ministrul a postat imagini cu pepeni produşi la Însurăţei – Brăila care sunt exportaţi în Polonia.

”Dacă avem un dialog bun cu mediul de afaceri, ţintele propuse pot fi atinse pentru că sunt win-win-win. Câştigă toţi cei implicaţi în proces: producătorii, reţelele de magazine şi cetăţenii”, mai afirmă Ştefan Radu Oprea.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. E-commerce-ul poate fi salvarea IMM-urilor românești în era digitală. Accesul la piețe externe prin câteva click-uri este o șansă grozavă. Dar infrastructura digitală din țară lasă de dorit. Respect pentru eforturile lui Cătălin Teniță de la Reper în educație și drepturile omului. Votez pentru inițiativele relevante. PSD-ul are o istorie controversată, dar mă bucur că se mișcă. Sper să nu fie doar un foc de paie. G4Media informează corect și la obiect.