G4Media.ro

Ministrul Grindeanu îl contrazice pe premierul Ciucă. Nu există o decizie referitoare…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

Ministrul Grindeanu îl contrazice pe premierul Ciucă. Nu există o decizie referitoare la posibilitatea unui parteneriat public-privat pentru autostrada Ploieşti-Braşov 

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat luni că nu există o decizie referitoare la posibilitatea unui parteneriat public-privat în vederea realizării autostrăzii Ploieşti-Braşov, deși premierul Nicolae Ciucă anunțase joia trecută exact această soluție.

„Nu există o decizie de acest tip. Ştiu că s-a mai încercat în trecut, cred că de vreo 3-4 ori, şi nu a ieşit. În acest moment ne aflăm în faza în care se lucrează la studiul de fezabilitate şi la proiect. Este o licitaţie care a avut un câştigător. Sigur că am avut nemulţumiri în momentul în care am venit la minister şi am văzut durata de elaborare a studiilor de fezabilitate şi a proiectului care mi s-a părut foarte lungă, dar e un contract atribuit şi nu am ce să comentez din acest punct de vedere, doar o nemulţumire personală”, a spus luni Sorrin Grindeanu, citat de Agerpres.

Pe de altă parte, premierul Nicolae Ciucă declarase joia trecută la Sinaia că ”finanțarea nu poate să beneficieze de fonduri europene. Soluția pe care am discutat-o este cea a unui parteneriatul public-privat și ea trebuie asumată. Am avut în analiză trei opțiuni: fiecare dintre ele vizând fie folosirea împrumutului de la BERD, Banca Europeană de Investiții sau, așa cum spuneam, parteneriat public-privat”.

Grindeanu a mai spus că după ce se finalizează studiul de fezabilitate şi proiectul se pot discuta diverse scenarii: „În momentul în care se termină studiul de fezabilitate şi proiectul şi vedem la ce valori se ajunge, se poate discuta despre diverse scenarii. Că venim cu finanţări pe fonduri europene pe viitorul exerciţiu bugetar, că se va încerca un proiect de tipul parteneriat public-privat, cred că e devreme. Eu cred că în acest sens a fost declaraţia domnului prim ministru Ciucă. Deocamdată haideţi să vedem unde ajungem cu studiul de fezabilitate, cu proiectul, la ce sumă, şi după aceea discutăm”, a adăugat ministrul.

Publicitate electorală

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

13 comentarii

  1. Eu intreb iar. Ce eficienta economica are aceasta autostrada? Sau e numai autostrada cocalarilor de weekend.

    • Pai pe aceeași logică de ce nu se face aeroportul la Brașov? De 10 ani e tot în lucru. Și ăla tot pentru cocalari este? De ce nu se face regionalizare? Pentru că interesul Bucureștiului e sa pape bani multi in continuare.

    • Dacă nu are importanta sa conectam ca lumea Ardealul cu București, atunci hai sa lăsăm Ardealul separat. Drumul respectiv e cel mai scurt și utilizat de o multime de oameni care au treaba în București fiindcă acolo e buricul pământului.

  2. Uitati-va la aceasta poza. Ce mutra poate avea papagalul asta !!!! Ce fel de tara suntem daca asemenea specimene sulfuroase (Grindene, ai gasit cartea pe care, cica, ai scris-o ?) ajung in posturi de decizie ?????

    • ACEASTA MARIONETA FACE UN SINGUR LUCRU: PE UNDE TRECE CRESTE NUMARUL DE POSTURI PENTRU LACUSTELE DE PARTID. CU SUTELE.

    • Plus ceasul …

  3. Ei chiar credeau ca ii credem?

  4. Abureli USL. Daca aveau de gand sa faca ceva, PSD si PNL faceau in 32 de ani autostrada asta, dar au ales sa fure banii si sa-si bata joc de romani.
    PS. Grindeanu a mai gasit cartea aia de matematica plagiata pe care cica ar fi scris-o el sau i-a mancat-o cainele? 😀

  5. Opaaa, dau cumva înapoi in urma articolului usturător al G4 la adresa prim-plagiatorului?

  6. Când aveau posibilitatea să o facă cu bani gratis de la UE, aleg sa o facă în parteneriat public privat.
    Cu siguranță o firma de-a partidului va administra și incasa banii pentru tranzitul pe autostrada

    • Nu putea fi niciodata construita cu bani europeni.
      Autostrada asta nu are nici o valoare economica. Bani aruncati in vant
      Spre litoral ai autostrada, ai acelesi ambuteiaje si timpi in trafic.
      Problema este turismul de weekend.
      Nu o sa vezi in occident oameni care saptamanal sa conduca sute de km doar sa stea o zi,doua intr-o statiune.
      Poti sa faci doua autostrazi ca aglomeratia o sa fie la fel.
      Cocalarul tot bizon ramane.

  7. Inca o dovada ca palaria de prim-ministru e prea mare pentru Ciuca.

  8. PUTE A PeSeDeu peeste tot !